تیم فوتسال شهروند ساری در سوادکوه به دلیل برف و کولاک در پلیس‌راه سوادکوه متوقف شد. خبرگزاری فارس: توقف تیم فوتسال شهروند ساری در سوادکوه
کد خبر: ۱۴۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 07 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، بارش برف و کولاک در محور سوادکوه سبب شد تا تیم شهروند ساری در پلیس‌راه سوادکوه متوقف شود.

تیم شهروند ساری قرار است با پرواز ساعت 16 روز دوشنبه از فرود‌گاه مهر‌آباد به تبریز برود و با تیم مس سون‌گون در سالن شریفی تبریز دیدار کند.

سرپرست تیم شهروند ساری در محل پلیس‌راه سوادکوه در گفت‌و‎گو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه از ساعت شش صبح امروز برای دیدار با تیم مس از سری مسابقات لیگ برتر مسابقات فوتسال کشور اعزام شدند، گفت: از شهر شیر‌گاه تا پلیس‌راه سوادکوه با ترافیک و وضعیت نامناسب جوی مواجه و هم‌اکنون در پلیس‌راه مجبور به توقف شدیم.

سعید خیر‌اندیش از حضور 20 نفر از بازیکنان و مربیان و مسئولان باشگاه شهروند ساری برای اعزام به تبریز خبر داد و افزود: پلیس‌راه و نیروی انتظامی و راه و شهر‌سازی سوادکوه در حال تلاش برای تردد خودرو‌ها هستند و نامه‌نگاری لازم با فدراسیون برای تعویق بازی با مس سون‌گون انجام شده است و ما منتظر پاسخ فدراسیون هستیم.
تیم شهروند ساری که با 18 امتیاز از 19 بازی در رده سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد، با تیم سوم لیگ برتر فوتسال کشور که با 40 امتیاز از مدعیان قهرمانی است در ساعت 16 عصر روز سه‌شنبه بازی می‌کند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار