درگیری معلم با والدین یکی از دانش آموزان در روستای چراغچی از توابع بخش مرکزی هشترود کار را به شکایت و شکایت بازی کشاند.
کد خبر: ۱۴۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ 07 December 2015

به گزارش  تابناک تبریز، دهیار روستای چراغچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: در موقع درگیری من در روستا حضور نداشتم اما طبق شنیده هایی از اهالی روستا، این طور خبر دار شدم که معلم در کلاس درس نسبت به شلوغ کردن دانش آموز هشدار داده و دانش آموز بعد از فرار از مدرسه پدر و برادرانش را برای کتک زدن معلم به مدرسه آورده است.

رضا ادیبی گفت: من هنوز برای پیگیری قضیه مربوطه به مدرسه مراجعه نکرده ام اما مسئولان اداره آموزش و پرورش هشترود با حضور در مدرسه روستای چراغچی شکوائیه ای را تنظیم کرده اند و برای پیگیری ماجرا تسلیم دادگستری خواهند کرد.

معلم مدرسه راهنمایی روستای چراغچی هم در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت:دانش آموزی به علت شلوغی و ایجاد بی نظمی در کلاس از طرف من مورد باز خواست قرار گرفت و از مدرسه فرار کرد اما بعد از مدتی همرا پدر ودو برادرش به مدرسه هجوم آوردند و موجب دعوا در مدرسه شدند که با دخالت مردم روستا ختم به خیر شد.

محمد حاجوی افزود: بعد از درگیری، مسئولین اداره آموزش و پرورش هشترود در روستای چراغچی حاضر شدند و درخواست بنده از آن‌ها این بود که با شکایت از این افراد پیگیر این ماجرا باشند تا در آینده شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

مدیر مدرسه راهنمایی روستای چراغچی هم در این مورد به خبرنگار ایسنا گفت: جریان درگیری به اداره گزارش شده و شما می‌توانید از آموزش و پرورش پیگیر شوید.

مهدی ادیبی ادامه داد: در روز درگیری من در مدرسه نبودم و برای شرکت در همایش یک روزه مدیران که از طرف آموزش و پرورش هشترود برگزار شده بود در آنجا حضور داشتم، اما از آنجایی که من خبر دار شدم اولیاء دانش آموز مذکور فقط با معلم مربوطه درگیر شده بودند.

وی خاطر نشان کرد: بدون اطلاع اداره من نمی‌توانم حرفی به شما بزنم و اطلاعات این قضیه را در اختیار خبرنگار قرار دهم اما اگر اداره اجازه دهد حتما با شما حرف خواهم زد.

گفتنی است، مدیر آموزش و پرورش هشترود که از رسانه ای شدن ماجرای آتش سوزی روستای قوبوز دل پری از خبرنگار ایسنا داشت با توهین به این خبرنگار از جواب دادن به سوال درگیری میان اولیاء دانش آموز و معلم مربوطه طفره رفت/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :