مدیرکل استاندارد استان تهران از ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد 184 محصول خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 07 December 2015
مسلم بیات افزود: از آغاز سال تاکنون، کارشناسان استاندارد پس از انجام بازرسی، نمونه برداری و آزمون های مستمر و منظم، در جلسات کمیته علایم این اداره کل پروانه کاربرد علامت استاندارد 184 محصول را باطل و 13 محصول دیگر را تعلیق کردند. 

وی گفت: همچنین در این جریان، برای 331 فراورده پروانه صادر و پروانه 1368 فراورده نیز تمدید شد که در مورد صدور پروانه ، 83 درصدی برنامه پیش بینی شده سال 94 و در مورد تمدید ، تحقق 60 درصدی برنامه محقق شده است.

بیات با اشاره به ابطال و تعلیق تایید صلاحیت 13 آزمایشگاه همکار استاندارد افزود: در بازرسی های انجام شده از اول سال تاکنون، کارشناسان اداره تایید صلاحیت آزمایشگاه های همکار استاندارد، پروانه تایید صلاحیت 148 آزمایشگاه را تمدید و برای هفت آزمایشگاه دیگر نیز پروانه تایید صلاحیت صادر کردند.

وی گفت: در راستای انجام وظایف نظارتی این اداره کل کارشناسان استاندارد در همین مدت حدود 14 هزار مورد بازرسی از مراکز تولید و عرضه کالاهای مشمول استاندارد اجباری انجام داده اند.

بیات افزود: بازرسان استاندارد در بازرسی از بازار هشت هزار و 836 مورد در قالب طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد)، و حدود پنج هزار بازرسی فنی از واحدهای تولیدی را انجام دادند.

مدیرکل استاندارد تهران گفت: در نتیجه این بازرسی ها ، بیش از 12هزار مورد نمونه برداری و بیش از 9 هزار مورد آزمون بر روی فراورده های مشمول استاندارد اجباری انجام شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار