مدیر کمیته امداد شهرستان چرام گفت: اثر بخشی اجرای طرحهای اشتغالزایی در مناطق محروم بر درآمد اقتصادی خانواده ها محسوس می باشد.
کد خبر: ۱۴۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 07 December 2015
مدیر کمیته امداد شهرستان چرام گفت: اثر بخشی اجرای طرحهای اشتغالزایی در مناطق محروم بر درآمد اقتصادی خانواده ها محسوس می باشد.
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)استان، علی حسن مظاهری طی بازدیدی که از روستای بسیار محروم بیدک از بخش سرفاریاب شهرستان چرام داشت، اظهار کرد : اثر بخشی اجرای طرحهای اشتغالزایی در مناطق محروم بر درآمد اقتصادی خانواده ها محسوس می باشد.
وی گفت : اگر چه در بعضی از مناطق محروم بیکاری جوانان یک مشکل بزرگ است اما با توجه به ظرفیت خوب این مناطق در خصوص اجرای طرحهای اشتغالزایی بخصوص پرورش دام سبک و صنایع دستی می توان اشتغال پایدار و درآمدزا را با استفاده از تسهیلات بانکی و مشارکت کمیته امداد نهادینه کرد.
مظاهری تصریح کرد : در سرکشی از طرحهای اشتغالزایی، دامپروری مجریان اظهار نمودند که پس از دریافت وام اشتغال وضعیت زندگی آنان بهبود پیدا کرده وبا توجه به بارندگیهای اخیر امید می رود این روند بیشتر و بهتر شود.
وی با اشاره به اینکه روستای بیدک از توابع بخش سرفاریاب بیش از 50 خانوار دارد که در منطقه محروم با ضریب 8 سکونت دارند، افزود : در این بازدید مشکلات و معضلات خانواده ها از نطر عمرانی ، بهداشتی و فرهنگی بررسی و در
دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: همچنین مقدار 300 کیلوبرنج که توسط یکی از خیرین نیک اندیش تهیه شده بود بین نیازمندان این روستا توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار