کد خبر: ۱۴۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 06 December 2015

رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر کرج گفت: اجرای پروژه دانشکده علوم و فنون آتش‌نشانی کرج عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، سعید فیروزگاه افزود: لایحه عملیات تکمیل پروژه دانشکده علوم و فنون آتش‌نشانی کرج تصویب شد.

وی ادامه داد: پروژه مذکور دارای پنج دستگاه ساختمان اداری، آزمایشگاهی، اسکان موقت، رفاهی و خوابگاه با سطح زیربنای حدود 12000 مترمربع می‌باشد که احداث این پروژه اقدام بزرگی در حوزه عمرانی مدیریت شهری است.

فیروزگاه تأکید کرد: این پروژه در حال حاضر در مرحله نازک‌کاری و نماسازی قرار گرفته و یک ساختمان سالن ورزشی با زیربنای حدود هزار و 600 مترمربع و پیست عملیات میدانی ورزشی به مساحت 1.2 هکتار را دارا می‌باشد.

به گفته وی جدول‌گذاری و زیرسازی معابر همچنین تامین پارکینگ برای حدود 100 دستگاه خودرو که مورد نیاز طرح ساختمان‌های نگهبانی و دیوارهای حائل در این پروژه می‌باشد، دیده شده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر با اشاره به اهمیت تجمیع فضاهای آموزشی همچنین انجام تمرینات علمی و فنی در سطح ملی تصریح کرد: این پروژه به عنوان یک پروژه ملی اهمیت داشته و موجبات تثبیت جایگاه سازمان آتش‌نشانی کرج به لحاظ معرفی یکی از قطب‌های چهارگانه آموزش ایمنی در سطح کشور را فراهم می‌کند.

به گفته فیروزگاه مقرر است تکمیل عملیات عمرانی این طرح بر اساس برآورد کل تهیه و به سرانجام برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار