مدیریت باشگاه پاس همدان بازهم دستخوش تغییرات خواهد شد و این بار یک مدیرعامل پرسپولیسی در آستانه تکیه بر مسند مدیریت این باشگاه قرار دارد.
کد خبر: ۱۴۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 06 December 2015

مدیریت باشگاه پاس همدان بازهم دستخوش تغییرات خواهد شد و این بار یک مدیرعامل پرسپولیسی در آستانه تکیه بر مسند مدیریت این باشگاه قرار دارد.

به گزارش فارس، این روزها در پس پرده مدیریت باشگاه پاس اتفاقات مثبتی در حال رخ دادن است؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از مدیران اسبق فوتبال کشورمان که زمانی نیز مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را بر عهده داشت در حال نزدیک شدن به صندلی مدیریتی باشگاه پاس است.

این مدیر فوتبالی رابطه خانوادگی با یکی از استانداران اسبق همدان دارد و از همین راه به استاندار فعلی همدان معرفی شده تا مذاکرات اولیه انجام پذیرد.

این مدیرعامل سرشناس در مذاکرات اولیه، خواهان حضور یکی از افراد متمول که در گذشته سابقه تیمداری در فوتبال کشور را داشته است در هیئت مدیره شده و گویا این شرط نیز مورد موافقت استاندار و رئیس هیئت مدیره باشگاه قرار گرفته است.

البته این خبر هنوز از منابع رسمی تایید نشده است اما پیگیریهای خبرنگار فارس در همدان خبر از آن می‌دهد که سیروس رکنی از افراد فوتبالی استان که سابقه عضویت در اتحادیه فوتبال کشور را نیز در کارنامه خود دارد مسئول هماهنگی و به نوعی رابط استاندار با این مدیرعامل سرشناس شده است.

باید حضور این مدیرعامل سرشناس و اسپانسر همراهش را در باشگاه پاس به فال نیک بگیریم، زیرا حضور این دو فرد در راس باشگاه پاس قطعاً در نیم‌فصل می‌تواند زمینه‌ساز حضور بازیکنان تاثیرگذاری در این تیم و چه بسا قرار گرفتن پاس در جمع مدعیان باشد.

حضور این مدیرعامل تقریباً در باشگاه پاس قطعی شده است و این فرد از هم اکنون سرمربی و بازیکنان جدید خود را مشخص کرده است تا به محض شروع تعطیلات نیم فصل لیگ یک تیم پاس اردوی خود را برای حضوری قدرتمند برگزار کند.

گفتنی است مذاکرات نهایی بین اعضای هیئت مدیره باشگاه پاس و این مدیرعامل سرشناس پنجشنبه شب در هتل ارم همدان برگزار شده است.

بعد از انتقال باشگاه پاس به همدان، مدیریت این تیم را گاهاً مسئولان اسبق استقلال تهران بر عهده داشتند و شاید این انتخاب به این گمانه‌زنی پایان دهد که تیم پاس تیم دوم استقلال است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار