معاون توانبخشی بهزیستی ایلام؛
شعار هفته جهانی معلولان "دسترسی آسان برای همه " بوده که انتظار است رسانه‌های استان ایلام این شعار را منتشر و منعکس کنند.
کد خبر: ۱۳۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 05 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، معاون توانبخشی بهزیستی ایلام از تجلیل از معلولان نمونه استان ایلام خبر داد.

فرمان عزیزنیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شعار هفته جهانی معلولان "دسترسی آسان برای همه " بوده که انتظار است رسانه‌های استان ایلام این شعار را منتشر و منعکس کنند.

معاون توانبخشی بهزیستی ایلام گفت: این دستگاه اجرایی برنامه‌های متنوعی را برای گرامی داشت این هفته در استان ایلام تدارک دیده است که می‌توان به جشنواره‌های ورزشی و فرهنگی و ... اشاره کرد.

وی ادامه داد: مسابقات طناب‌کشی و بسکتبال با ویلچر، همایش باستانی کارها و ... در این جشنواره گنجانده شده است که امیدواریم مورد توجه جامعه هدف و مردم استان ایلام قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: در شهرستان‌های تابعه استان ایلام نیز برنامه‌های مشابهی تدارک دیده شده است که در این هفته اجرایی خواهد شد و یک برنامه ویژه برای روز جهانی معلولان نیز پیش بینی شده است.

عزیزنیا تصریح کرد: در این آیین ضمن دعوت از بزرگان استان از معلولان نمونه، مراکز توانبخشی و ... تقدیر به عمل خواهد آمد که انتظار است این مراسم توسط رسانه‌ها منتشر و منعکس شود.

معاون توانبخشی بهزیستی ایلام گفت: در شهرستان دره‌شهر نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که می‌توان به جشنواره مسابقات بومی و محلی اشاره کرد که با همکاری بهزیستی این شهرستان اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در شهرستان ایوان نیز مراسم بزرگداشت روز جهانی اجرایی می‌شود که این مراسم همراه با تئاتر خیابانی خواهد بود که انتظار است این مراسم نیز مورد عنایت ویژه رسانه‌ها برای بازنشر عملکرد بهزیستی قرار گیرد./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار