کد خبر: ۱۳۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 05 December 2015

معاون سیاسی-امنیتی استاندار البرز از برگزاری نشست دو روزه اعضای ستاد انتخاباتی استان‌های چهارگانه در تهران به منظور بررسی شاخص‌های اختصاص بودجه به برگزاری انتخابات اسفند ماه خبر داد.

حجت الله ملاصالحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری داشنجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور فرمانداران، بخشداران و دیر اعضای ستاد انتخابات استان های البرز، تهران، سمنان و قم برای هماهنگی‌های مسائل مربوط به انتخابات در استانداری تهران برگزار شد.

وی به حضور رئیس ستاد انتخابات کشور در این جلسه اشاره کرد و افزود: از جمله مسائل مهمی که در این نشست مورد بحث قرار گرفت؛ بی‌طرفی در انتخابات و لزوم دقت در اجرای قانون بود.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار البرز به بیانات معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت کشور در این جلسه اشاره کرد و گفت: چگونگی تامین اعتبارت و نحوه هزینه کرد اعتبارات انتخاباتی نیز در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

وی ادامه داد: از جمله شاخص‌های تعیین شده برای اختصاص اعتبار به برگزاری انتخابات در استان‌ها می‌توان تعداد صندوق‌های اخذ رای، صعب العبور بودن مسیرهای برخی مناطق در استان‌ها، میزان جمعیت و تراکم یا پراکندگی جمعیت، مشکلات ایاب و ذهاب و... را نام برد.

ملاصالحی خاطرنشان کرد: مباحث سیاسی مربوط به انتخابات و نحوه حضور احزاب در صحنه انتخابات پیش رو نیز توسط مدیرکل سیاسی و انتخابات وزارت کشور در این جلسه تبیین شد.

این مسئول در پایان با تاکید بر ماده 11 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 77 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خصوص در اختیار نهادن امکانات و نیروهای دستگاههای اجرایی استان به درخواست استاندار و فرمانداران اذعان دکرد: این موضوع در این نشست دو روزه مورد تاکید قرار گرفت به همین دلیل کلیه دستگاههای اجرایی در استان‌ها و شهرستان‌ها در برگزاری انتخابات موظف به همکاری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار