بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 04 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


نماینده رشت: با برهم‌ زنندگان همایش‌ها برخورد نشود جری‌ تر می‌شوند

تابناک گیلان: نماینده مردم رشت گفت: افرادی که خودشان متولیان قانون و قانونگذار بودند در جمعیت ها و در برهم زدن تجمع ها حضور داشتند و این خیلی برای کشور بد است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره حملات سریالی به همایش ها و سخنرانی های اصلاح طلبان در روزهای اخیر گفت: قانون گریزی و عدم تمکین به قانون و تفکر فرا قانونی عده ای در کشور باعث می شود که نتیجه معکوس نصیب کشور شود و در نهایت همه مردم دچار مشکل شوند و تمام کسانی که این چنین اعمالی را مرتکب می شوند خودشان را فراتر از قانون می دانند.

قانون‌گریزی مشکل اصلی ما است/ اگر با خاطیان برخورد نشود جری‌تر می‌شوند

وی با اشاره به مشکلات ایران از گذشته تاکنون گفت: تمام مسائل و مصایب ایران ناشی از عدم رعایت قانون بوده است. از سال 88 و برخی فعالیت‌ها گرفته تا به امروز و حتی اوایل انقلاب و جریان بنی صدر را هم اگر درست مورد مطالعه قرار دهیم خواهیم دید بی قانونی مشکل اساسی ایران بوده و هست.

ایمن آبادی افزود: اگر یک مجموعه ای خواست فراتر قانون قدم بردارد کشور دچار مشکل می شود و اگر متولیان امر با این افراد برخورد نکنند این افراد جری تر خواهند شد. این حملات اول از آقای مطهری شروع شد بعد موسوی لاری حمله  شد و حالا  به سمت گسترگی می رود و اگر با آن ها برخورد نشود چنین افرادی هر روز به کارهای بدتری دست می زنند.


جعفرزاده‌ایمن‌آبادی: پرونده ایران در آژانس بسته می‌شود/ با برهم‌زنندگان همایش‌ها برخورد نشود جری‌تر می‌شوند


این نماینده مجلس گفت: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد اتفاقات تلخی بودیم، افرادی که خودشان متولیان قانون و قانونگذار بودند در جمعیت ها و در برهم زدن تجمع ها حضور داشتند و این خیلی برای کشور بد است. اگر این طور پیش رود سنگ روی سنگ بند نمی شود. اگر این طور پیش رود برای سخنرانی و برگزاری همایش باید به جاهای دیگری به جای وزارت کشور رجوع کند. این عدم امنیت برای وزارت کشور بد است این وزارتخانه باید به شدت با متخلفان برخورد کند تا قانون به درستی در سطح کشور اجرا شود.

با توجه به گزارش اخیر آژانس باید PMD بسته شود

جعفرزاده ایمن آبادی درباره گزارش اخیر آژانس و احتمال بسته شدن پرونده PMD گفت: باید پرونده PMD بسته شود در هر حال ما یک گزارش خوبی را در روزهای اخیر از آژانس درباره ایران شاهد بودیم البته به جز برخی نقاط که دارای ابهام است. تمام قسمت های دارای ابهام را هم اگر از طرف ایرانی به درستی سوال و تحقیق می کردند بر طرف می شد پس ما به جای خوبی رسیده ایم و همه جهان انتظار دارند این پرونده بسته شود و  این گزارش سندی بر مظلومیت کشور ما بود.




انتقاد ندیمی از نحوه پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی کالا

عضو کمیسیون اقتصادی درباره اعطای وام کالا از سوی دولت گفت: انتقادهای زیادی در مورد مبداء تولید و برند خاص کالاهای پیشنهادی وجود دارد.

//////ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با اشاره به اینکه اعطای وام کالا که قرار بود در ادامه بسته خروج از رکود به مردم داده شود، عملیاتی نشده است، گفت: سیاست دولت در ارتباط با اعطای این وام تغییری نکرد و این در حالیست که بانک مرکزی آمادگی خود را در این رابطه اعلام نکرده است.

وی با بیان اینکه در صنایع داخلی کالاهای متفاوتی وجود دارد که اگر وام خرید از آنها به مردم داده شود در کاهش رکود تاثیر خواهد گذاشت، تصریح کرد: رکود در حوزه خودرو خلاصه نمی‌شود و بقیه صنایع داخلی و کارخانجات نیز با بحران تولید روبرو هستند.

ندیمی با اشاره به مشکلاتی که در بازار داخلی از جهت قدرت و میل به خرید از سوی مردم وجود دارد، بیان داشت: به علت وجود رکود، مردم از قدرت خرید بالایی برخوردار نیستند، اما قطعا پروژه وام کالا از سوی دولت پیگیری می‌شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل، درباره دلایل به تاخیر افتادن وام خرید کالا گفت: بخشی از این دلایل به خاطر اعتراضاتی است که در مورد محدود کردن کالاها به کالاهای خاص و ساخت داخل است. انتقادهای زیادی در مورد مبداء تولید و برند خاص کالاهای پیشنهادی وجود دارد.

وی در پایان بیان داشت: تصویب پروژه با رعایت دو محور انجام شده است، یکی اینکه در راستای تولید داخلی باشد، دوم اینکه انتخاب کالاها براساس شرایط اعلامی انجام شود در حقیقت با وجود انتقادی که از این پروژه صورت گرفته است، اما تاکنون مورد انکار دستگاه‌های اجرایی و وزارت صنعت و معدن و ... قرار نگرفته است و مورد تائید ایشان می‌باشد.




قایقران برای ملوان بازی کرد (عکس)

نوجوانان ملوان مقابل در انزلی مقابل نماینده ی رشت جشنواره ی گل به راه انداختند.


به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نوجوانان ملوان بندرانزلی در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر نوجوانان کشور از ساعت 14 در زمین ورزشی شهدای کلویر میزبان داماش رشت بود که در نهایت موفق شد با 6 گل حریف خود را در هم بکوبد .
 
گلهای ملوان در این دیدار را مهدی بنی افشار (3 گل) ، مهدی هاشمی نژاد ، محمود یاسور علیپور و امیرمحمد ستوده به ثمر رساندند .
 
از نکات جالب دیگر این دیدار حضور بازیکن شماره ی 9 ملوان در زمین یعنی سیروس قایقران بود که در این دیدار 2 پاس گل برای هم تیمی های خود ارسال کرد . سیروس قایقرانِ کوچک ، برادرزاده ی سیروس قایقران اسطوره ی فوتبال ایران است . پدر این بازیکن به علت علاقه ی زیادی که به برادرش داشت نام فرزندش را نیز در شناسنامه سیروس گذاشته است . بنابراین فوتبال انزلی صاحب یک سیروس قایقران جدید شده است .



سرمربیگری تیم فوتبال نوجوانان ملوان بر عهده ی نادر عزت الهی ، پدر سعید عزت الهی هافبک تیم ملی ایران است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار