فرماندار کاشمر:
فرماندار کاشمر گفت: همراهی و حمایت‌های مالی و معنوی خیران از آسایشگاه معلولین ذهنی رمضان در این شهرستان قابل تقدیر است.
کد خبر: ۱۳۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 04 December 2015
مهدی فروزان بازدید از مرکز نگهداری معلولان ذهنی رمضان این شهر اظهار داشت: در کنار حمایت‌ها و کمک‌هایی که از سوی خیرین به این مجموعه‌ها صورت می‌گیرد، دولت نیز نگاه ویژه‌ای به توانمندسازی معلولان و بکارگیری آنها در بخش‌های مختلف دارد.

وی با بیان اینکه مددجویان این مرکز به دلیل شرایطی که دارند امکان برگزاری دوره‌های آموزش در زمینه سواد خواندن و نوشتن وجود ندارد یادآور شد: باید در راستای ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با مشارکت فنی و حرفه‌ای کاشمر دوره‌های آموزشی در صنایع‌دستی اقدام شود.

فرماندار کاشمر با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های مرکز معلولان ذهنی رمضان در مدت 15 سال فعالیت آن در شهرستان خاطرنشان کرد: عملکرد دست اندرکاران این مجموعه که در سایه مشارکت‌ها و جذب کمک‌های خیرین انجام شده است و امروز این مددجویان در یک مکان اختصاصی نگهداری می‌شوند قابل تقدیر است.

وی با تقدیر از همراهی شورا و شهرداری کاشمر از این مجموعه گفت: امیدواریم که روزی برسد با دعای خیر مردم، معلولی در سطح جامعه نداشته باشیم.

مدیرعامل موسسه خیریه معلولان ذهنی رمضان کاشمر نیز در ادامه با اشاره به آغاز به کار این موسسه از نیمه دوم سال 1379 گفت: شروع به کار این موسسه ابتدا در یک ساختمان استیجاری بود.

مجید اسکندری با تأکید بر اینکه با دریافت زمین 5 هزار متری در سال 84 عملیات ساختمانی این مجموعه در مرداد‌ماه 85 آغاز شده است، تصریح کرد: با تکمیل ساختمان جدید، مددجویان در سال 1390 به مکان دائمی موسسه منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت اسمی این مجموعه 100 نفر است یادآور شد: در حال حاضر 85 معلول ذهنی دختر بالای 14 سال که بی‌سرپرست و مجهول‌الهویه در این مرکز نگهداری می‌شوند.

گفتنی است فرماندار کاشمر به همراه جمعی از مسئولان شهرستان از بخش‌های مختلف این موسسه بازدید و از نزدیک در جریان خدمات‌دهی به مددجویان این مرکز قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار