معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: همه شرایط برای برپایی انتخاباتی سالم و پرشور در استان فراهم‌شده است.
کد خبر: ۱۳۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸ 01 December 2015
به گزارش خبرنگار تابناک مازندران، علیرضا یونسی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، انتخابات را نوعی گردش قدرت و چرخش نخبگان در کشور بیان کرد و گفت: تمامی شرایط لازم برای برپایی انتخابات در استان فراهم‌شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم طبق ضوابط قانونی نسبت به‌گزینش افراد و نامزدهای موردنظر در پای صندوق‌های رأی اقدام می‌کنند، یادآور شد: باید همه زمینه‌ها برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات فراهم شود و اصحاب رسانه در آگاه‌سازی مردم برای حضور گسترده در انتخابات نقش اساسی دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نقش احزاب را برای ایجاد شورونشاط در انتخابات مهم برشمرد و گفت: حفظ بی‌طرفی و عدالت باید سرلوحه کار هیئت‌های اجرایی انتخابات قرار گیرد.

وی همچنین از رسانه‌ها خواست تا روح امید به آینده را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تقویت کنند.

احمد مظفری دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان مازندران نیز با اشاره به اینکه مازندران ۱۲ کرسی در مجلس دارد یادآور شد: انتخابات هفتم اسفندماه در ۹ حوزه اصلی و ۴۷ حوزه فرعی برگزار می‌شود.

وی راه‌اندازی ستون تا انتخابات در پرتال استانداری مازندران را ازجمله اقدامات بیان کرد و گفت: ساماندهی فضای اطلاع‌رسانی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته اطلاع رسای است.
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار