کد خبر: ۱۳۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳ 01 December 2015

آبفای البرز اعلام کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و پیش‌بینی کاهش دمای هوا و سردتر بودن زمستان امسال نسبت به سال گذشته، احتمال یخ‌زدگی کنتور و انشعاب‌های آب می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان البرز با توجه به در پیش بودن فصل سرما و پیش‌بینی کاهش دمای هوا و سردتر بودن زمستان امسال نسبت به سال گذشته، احتمال یخ‌زدگی کنتور و انشعاب‌های آب می‌رود.

بر همین اساس شهروندان ساکن در این استان ضروری است اقدام‌های پیشگیرانه که موثرترین روش برای جلوگیری از یخ‌زدگی و آسیب‌دیدگی کنتور و لوله‌های آب واحدهای مسکونی و تجاری است،انجام دهند تا دچار قطع آب و مشکلات بعدی نشوند.

روابط عمومی آبفای البرز، از شهروندان خواست علاوه بر استفاده از خاک اره (که در کیسه ریخته شده)، پوشال پارچه، گونی، پشم شیشه و...در محفظه و محل استقرار کنتور و پوشاندن لوله‌های متصل به کنتور، تمامی لوله‌های رو کار اعم از فلزی و غیر فلزی را که در معرض هوای آزاد و سرمای محیط قرار دارند، با عایق مناسب بپوشانند.

گزارش روابط عمومی آبفای البرز حاکی است: شهروندان برای یخ‌زدایی از کنتورهایی که دچار یخ‌زدگی شده‌اند، به هیچ وجه آب داغ روی کنتور و لوله‌ها نریزند زیرا موجب ترکیدگی می‌شود و به جای این کار از کیسه آب داغ، سشوار و حرارت مستقیم استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار