استاندار ایلام:
با توجه به بالا بودن تعداد زائران بازگشتی از طریق مرز نسبت به تعداد زائران خروجی، ستاد اربعین کشور تصویب کرده که مرز جدید در دهلران برای بازگشت زائران غیرایرانی در نظر گرفته شود و ایجاد این مرز مشروط به موافقت وزارت کشور عراق است.
کد خبر: ۱۳۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 01 December 2015

به گزارش تابناک ایلام، استاندار ایلام گفت: با توجه به بالا بودن تعداد زائران بازگشتی از طریق مرز نسبت به تعداد زائران خروجی، ستاد اربعین کشور تصویب کرده که مرز جدید در دهلران برای بازگشت زائران غیرایرانی در نظر گرفته شود و ایجاد این مرز مشروط به موافقت وزارت کشور عراق است.

«محمدرضا مروارید» در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: به‌تدریج موج بازگشت زائران عتبات به کشور از طریق مرز مهران افزایش‌یافته به‌گونه‌ای که فقط در شب گذشته حدود 35 هزار نفر وارد مرز مهران شدند.

وی با اشاره به‌به بسته شدن مرز مهران برای خروج زائران و افزایش تعداد زائران در حال بازگشت،  افزود: با توجه به بالا بودن تعداد زائران بازگشتی از طریق مرز نسبت به تعداد زائران خروجی، ستاد مرکزی اربعین کشور تصویب کرده است که مرز جدید در دهلران برای بازگشت زائران غیر ایرانی در نظر گرفته شود و ایجاد این مرز مشروط به موافقت وزارت کشور عراق است.

استاندار ایلام از زائران خواست برای بازگشت عجله نکنند و با توجه به بارانی شدن روزهای منتهی به‌روز اربعین ضمن به همراه داشتن وسایل ضروری و لباس گرم نکات ایمنی را رعایت کنند./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار