رئیس پلیس راه استان ایلام؛
تصادف رانندگی در جاده دهلران - دشت عباس یک نفر کشته و پنج نفر زخمی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۱۳۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 30 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، تصادف رانندگی در جاده دهلران - دشت عباس یک نفر کشته و پنج نفر زخمی بر جای گذاشت.
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: عصر امروز تصادف میان یک دستگاه پژو و یک دستگاه سواری پراید در جاده دهلران - دشت عباس یک نفر کشته و پنج نفر از سرنشینان این دو خودرو نیز زخمی شدند.
سرهنگ محسن ناصری شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علت این حادثه سرعت زیاد و انحراف به چپ خودروی سواری پراید بوده است.
وی با اشاره به انتقال مصدومان این حادثه به مراکز درمانی دهلران، افزود: حال یکی از این مصدومان این تصادف رانندگی وخیم گزارش شده است.
یک منبع آگاه در بیمارستان دهلران گفت: با هماهنگی بعمل آمده قرار است مصدوم این حادثه بدلیل شرایط بد جسمانی (پارگی کبد) با بالگرد ارتش به بیمارستانی در اهواز منتقل شود.
ساعاتی پیش نیز یک دستگاه سواری پژو 206 در جاده مهران به ملکشاهی به سقوط کرد و چهار نفر در این حادثه زخمی شدند.
فرمانده پلیس راه ایلام در این خصوص اظهار کرد: این حادثه عصر امروز در 10 کیلومتری جاده مهران به سمت ملکشاهی و بخاطر آشنا نبودن راننده به شرایط جاده و عدم رعایت سرعت مطمئنه و خارج شدن از مسیر اصلی و در نهایت سقوط به دره اتفاق افتاد.
سرهنگ ناصری افزود: این خودرو سواری دارای چهار سرنشین بود که همگی مصدوم شده و برای درمان به یک مراکز درمانی در شهر مهران منتقل شدند.
سرهنگ ناصری با اشاره به حجم بالای تراکم خودرو در جاده های استان ایلام و ترافیک سنگین در جاده ایلام - مهران و بالعکس از همه رانندگان خواست با صبر و حوصله رانندگی کنند.
وی تاکید کرد: بسیاری از رانندگان بدلیل ترافیک سنگین این جاده از جاده های قدیم ایلام به صالح آباد و مهران - ملکشاهی - ایلام تردد می کنند که این جاده ها بدلیل داشتن پیچ های متعدد و عرض کم و نداشتن شانه خاکی از ایمنی کافی برای تردد برخوردار نیستند.
سرهنگ ناصری افزود: رانندگان برای تردد از جاده های استان ایلام می بایست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سبقت و سرعت غیر مجاز خودداری کرده و در پیک ترافیک با صبر و حوصله رانندگی کنند تا خطری متوجه آنها نباشد.
با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و افزایش حجم ترددها به سمت پایانه مرزی مهران و همچنین آغاز دور بازگشت زائران عتبات عالیات از کشور عراق، جاده های استان ایلام بویژه جاده های منتهی به مرز مهران از ترافیک سنگین برخوردار هستند./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار