فیلم سینمایی «رخ دیوانه» تازه‌ترین ساخته ابوالحسن داوودی روز گذشته جمع سینماهایش در تهران تکمیل شد و با این شرایط ۶۳ میلیونی شد.
کد خبر: ۱۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱ 14 March 2015

محمد شایسته یکی از مسئولان دفتر پخش هدایت فیلم در گفت و گو با فارس درباره فروش فیلم «رخ دیوانه» در سه روز اول نمایش گفت: ما هم مانند دیگر آثار سینمایی اکران نوروز مشکل هارد داشتیم و نتوانستیم فیلم را به همه سینماها برسانیم به همین دلیل تازه دیروز ظهر (جمعه 22 اسفندماه) سینماهای این فیلم تکمیل شد و در تهران 20 سالن سینما در اختیار این فیلم قرار گرفت.

وی درباره فروش فیلم در سه روز گذشته گفت: در روز اول (چهارشنبه) با توجه به تکمیل نشدن سالن های سینمای فیلم 15 میلیون تومان، پنج شنبه 23 میلیون تومان و جمعه 25 میلیون تومان  فروش داشت که جمعاً به فروش 63 میلیون تومانی دست یافت.

شایسته درباره نمایش فیلم در سالن های شهرستان گفت: از امروز فیلم در سالن های شهرستان به نمایش درخواهد آمد که تاکنون 20 سالن سینما در شهرستان در اختیار فیلم «رخ دیوانه» قرار گرفته است که این عدد به 30 سالن سینما افزایش خواهد یافت.

بنابراین گزارش، «رخ دیوانه» علاوه بر توجه منتقدان و کارشناسان و داوران توانست نظر مخاطب را به خود جلب کند و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم را از آن خود کرد این فیلم داستان چند جوان  را روایت می کند که در یک قرار اینترنتی با یکدیگر آشنا شده و به دنبال یک شوخی و شرط‌بندی در مسیری پیچیده و دلهره‌آور می‌افتند، مسیری که درک جدیدی از زندگی و اجتماع را برای هرکدامشان رقم می‌زند.

در این فیلم طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، نازنین بیاتی، امیر جدیدی، سحر هاشمی، رضا آحادی، فرنوش آل احمد، بیژن امکانیان، گوهر خیراندیش، امیرمحمد زند به ایفای نقش می پردازند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار