معاون دانشگاه آزاد واحد ایلام:
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: این دانشگاه جایگاه ممتازی در حوزه پژوهش دارد.
کد خبر: ۱۳۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹ 30 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: این دانشگاه جایگاه ممتازی در حوزه پژوهش دارد.

شهرام مامی بعد از ظهر یکشنبه در کارگاه آموزشی آشنایی با محتوا و نحوه جستجو در بانک اطلاعاتی Wiley در واحد ایلام اظهار داشت: تمام جایگاه و موقعیت ممتاز یک دانشگاه با امتیازات و درجه رشد پژوهشی آن شناخته می‌شود و همین امر مهم‌ترین عامل در رنکینگ داخلی و بین‌المللی یک دانشگاه محسوب می‌شود.

وی گفت: باید برای بالا بردن فرهنگ پژوهش و تشویق و ترغیب دانشجویان و اساتید به ارتقای پژوهشی دانشگاه تلاش بیشتر و تدبیر بهتری شود.

مامی از زحمات ریاست واحد دکتر عباسی و سایر همکاران حوزه پژوهشی و فناوری و تقدیر و تشکر کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از پایه‌های تولید علم و دانش در کشور باید با نشریات جهانی ارتباط نزدیک داشته باشد و از پایگاه‌های اطلاعاتی این نشریات نهایت بهره‌وری و استفاده مفید ببرد.

رئیس کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در خصوص برگزاری این کارگاه نیز گفت: یکی از مشکلاتی که گریبانگیر جامعه دانشگاهی شده است بحث عدم اطلاع اساتید و اعضای هیئت علمی از محتوا و نحوه جستجو در بانک اطلاعاتی بین‌المللی است.

وی تصریح کرد: این کارگاه ضمن ارائه نحوه جستجو در بانک اطلاعاتی Wiley به اهمیت استفاده از نشریات بین‌المللی اشاره دارد.

در پایان تمام اعضای هیئت علمی شرکت کننده در کارگاه مشخصات خود را جهت اعطای گواهینامه تحویل دادند. کارگاه آموزشی آشنایی با محتوا و نحوه جستجو در بانک اطلاعاتی Wiley (جامع‌ترین پایگاه اطلاعاتی چند رشته‌ای تمام متن دنیا) با حضور معاونت پژوهش و فناوری، معاونت آموزشی و اعضای هیئت علمی در محل سالن اجتماعات برگزار شد./پ

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار