اربعین کاری فراملی است که حداقل نگاه ملی می‌طلبد و لازم است ایلام به‌عنوان دروازه‌ی عتبات عالیات در اندازه‌ی واقعی خود دیده و به آن توجه شود.
کد خبر: ۱۳۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 29 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: اربعین کاری فراملی است که حداقل نگاه ملی می‌طلبد و لازم است ایلام به‌عنوان دروازه‌ی عتبات عالیات در اندازه‌ی واقعی خود دیده و به آن توجه شود.

خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، گزارش داد: «حسین کلانتری» در نشست ستاد اربعین در مرز مهران که با حضور رئیس مجلس برگزار شد، اظهار کرد: این روزها در مرز مهران شاهد فعالیت بسیجی‌وار همه برای پذیرایی از زائران اربعین هستیم اما این حرکت باید نظام‌مند و ساختارمند شود چون سال‌ به‌ سال به وسعت و عمق پیاده‌روی اربعین اضافه می‌شود.

وی با بیان این‌که به مرز دهلران به یکی دیگر از معبرهای اصلی باید توجه ویژه شود، تصریح کرد: وظیفه‌ی حاکمیتی ایجاب می‌کند وقتی در شهری 100 هزار نفری این‌ همه جمعیت عبور می‌کند باید به فکر زیرساخت‌ها و برای این موضوع به فکر ردیف بودجه‌ی مشخصی بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تأکید بر این‌که حاکمیت باید رضایت، امنیت و سلامت زائران را تأمین کند، ادامه داد: لازم است ستادی با اختیارات لازم و بودجه‌ی کافی با موضوع اربعین شکل گیرد.

کلانتری با بیان این‌که اربعین کاری فراملی است که حداقل نگاه ملی می‌طلبد، تصریح کرد: ایلام به‌عنوان دروازه‌ی عتبات عالیات باید در اندازه‌ی واقعی خود دیده و به آن توجه شود./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار