مطرح شدن رفع حصر سران فتنه تا اعتراض دانشجویان به توهین‌های مهرعلیزاده؛
یکی از دانشجویان به نحوه سخن گفتن مهرعلیزاده انتقاد کرد و بیان داشت: شما حق ندارید به مردمی که 8 سال آقای احمدی نژاد را انتخاب کرده‌اند توهین کرده و آنان را بی عقل خطاب کنید، آقای روحانی بر اساس کدام اصول به مردم توهین کرده و آنان را بی سواد و لبو فروش خواندند؟
کد خبر: ۱۳۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 28 November 2015
به گزارش تابناک تبریز، محسن مهرعلیزاده در همایش ایران پسابرجام با بیان اینکه یکی از وعده‌های دولت تدبیر و امید حل مسئله‌ی هسته‌ای بود، اظهار داشت: اتخاذ سیاست‌های صحیح در دیپلماسی خارجی موجب بسته شدن پرونده 12 ساله در عرض 19 ماه شد و به تبع آن 5 قطعنامه ضد ایرانی ذیل بند هفتم مصوبات شورای عالی امنیت و سازمان ملل لغو گردید.

وی ادامه داد: دولت یازدهم برخلاف دولت‌های قبلی سیاست خردورزی را در پیش گرفت و علی رغم تهدید‌های کاسبان تحریم و همان‌هایی که قطعنامه را کاغذپاره‌ای بیش نمی‌دانستند توانست موضوع هسته‌ای را ختم به خیر کند.

وی خاطرنشان کرد: سال‌ها قبل یک قطعنامه علیه عراق به تصویب رسید و تا به امروز این کشور دچار جنگ، خشونت و ترور شده است. امنیت حاکم بر ایران در منطقه مثال زدنی است و همگان به دنبال بهره‌وری از این وضعیت کشور هستند.

معاون دولت اصلاحات با اشاره به سفرهای هیئت‌های خارجی به کشور، بیان داشت: امروز جهان فهمیده که نیروی انسانی و علم ایرانی می‌تواند تکنولوژی غربی را جذب و در این امر سرمایه‌گذاری مشترک داشته باشد. در پسا برجام ایران اسلامی قطب توسعه در خاورمیانه است.

 


 

وی اضافه کرد: تا دوسال پیش ایرانیان را به عنوان تروریست می‌شناختند، من در ایست بازرسی سایر فرودگاه‌ها از اینکه بالا و پایینم می‌کردند و در صف جداگانه‌ای قرارم می‌دادند خجالت می‌کشیدم اما امروز به خاطر تلاش‌های سردار ایرانی که عده‌ای دلواپس وی را خائن خطاب کردند وضعیت فرق کرده است.

وی بیان داشت: زمانی که دولت قبلی عقل و خرد را کنار گذاشت و قطعنامه را کاغذ پاره خواند، وضعیت کشور تغییر کرد. 900 میلیارد دلار درآمد نفتی را دولت احمدی نژاد به باد داد، رشد اقتصادی مثبت 6 درصدی به منفی 6 درصد رسید اما از آنجایی که مردم در انتخابات سال 92 با عقلانیت رای دادند فرصتی دوباره برای احیاء کشوری که تخریب شده بود محیا شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در دوره نهم، با اعلام اینکه دولت تدبیر به دنبال تعامل با دنیا برای حل معیشت مردم است، ابراز کرد: با وجود اینکه نمایندگان دلواپس به رئیس سازمان انرژی اتمی توهین کرده و وی را تهدید کردند اما در تقابل عقل و بی عقلی، خردمندی پیروز شد و به تصویب هم رسید.

وی افزود: برنامه ششم توسعه در حال بررسی است و یکی از اهداف اصلی این برنامه جذب هزار میلیارد دلار سرمایه در طول پنج سال و رشد سالانه 8 درصدی است، در بهترین شرایط ما تنها 750 میلیارد دلار می‌توانیم سرمایه داخلی جذب کنیم و 250 میلیارد دلار به سرمایه خارجی نیاز داریم. در ظاهر امری دست نیافتنی است اما امکان تحقق آن با تدبیر مناسب وجود دارد.

 


 

وی متذکر شد: دولت نمی‌تواند برای سرمایه‌گذاری از سایر کشورها اعتبار قرض کند و یا ضامن سرمایه‌گذاران داخلی برای جذب اعتبار از سایر کشورها شود اما می‌تواند مسیر سرمایه‌گذاران خارجی در داخل را با تغییر رویه و قوانین دست و پاگیر فراهم کند، اکنون خارجی‌ها برای سرمایه‌گذاری در کشور به صف شده‌اند و این یعنی افزایش تولید ناخالص، اشتغال و توسعه‌ی اقتصاد داخلی.

اسلام ما رحمانی است/امام حسین برای اصلاح امت اسلامی قیام کرد

مهر علیزاده مذاکره با آمریکا، دست دادن ظریف با جان کری و صحبت تلفنی روحانی با اوباما را امری عادی توصیف کرد و گفت: این اتفاقات جنایت نیست، تمدن ایرانی زبان زد همگان است، افراد کوچک و کوچک زاده‌ها این تمدن ایرانی را در سال‌های گذشته زیر سوال بردند. اسلام ما رحمانی است!

وی یادآور شد: مردم ایران به دولت بی عقلی رای دادند و نتیجه‌ی آن ظلم و جفای دولتمردان در حق ملت بود، مردم انتخابات خردمندانه را همچون سال 92 ادامه دهند و دنبال اصلاحات باشند، ما اصلاح را از امام شهیدمان حسین یاد گرفتیم که برای اصلاح امت اسلامی قیام کرد.

 


وی تصریح کرد: الگوی ما سید محمد خاتمی است که گفت زنده باد مخالف من! 50 درصد ظرفیت صنعت کشور به خواب رفته و دولت آن را احیاء خواهد کرد، رکود را بی برنامگی‌های دولت احمدی نژاد ایجاد کرد، مسکن مهر 60 متری در بیابان موجب رکود شد.

این سیاستمدار اصلاح طلب با انتقاد از پرداخت یارانه به مردم، اذعان داشت: 45 تومان اکنون به اندازه 8 هزار تومان ارزش دارد، دولت اگر مجبور نبود یارانه‌ای پرداخت نمی‌کرد، یارانه به باید به تولید اختصاص می‌یافت و در کنار آن به نیازمندان نیز پرداخت می‌شد.

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر رفع حصر سران فتنه و ممنوع التصویر بودن رئیس دولت اصلاحات، توضیح داد: توسعه‌ باید همه جانبه باشد و ما در بخش سیاسی نیز توسعه کنیم و برخی رویه‌ها را تغییر دهیم، با توسعه‌ی سیاسی شاهد رفع حصر زندانیان و ممنوع التصویر بودن آقای خاتمی خواهیم بود؛ این مسایل را باید با تدبیر حل کرد.

وی اعلام کرد: به علت بی اعتمادی تاریخی مردم ایران نسبت به آمریکا مجلس تمام جوانب برجام را بررسی و تصویب کرد، آمریکا دشمن ما نیست بلکه حریف ما است.

در ادامه اظهارات مهر علیزاده یکی از دانشجویان به وی اعتراض کرد و گفت: چرا شما زمانی که دولت احمدی نژاد روی کار بود ساکت بودید و اکنون شروع به انتقاد کردید؟ آثار رفع تحریم‌ها را چرا مشاهده نمی‌کنیم؟ شما خودتان با حقوق ماهیانه 700 هزار تومان می‌توانید زندگی کنید؟

این سوالات دانشجو با تشویق حضار همراه شد.

سیاستمدار مراغه‌ای در پاسخ به سوال این دانشجو مدعی شد: در دولت احمدی نژاد بلندگو دست افراد حامی دولت بود و ما تا جایی که کتک نخوردیم حرفمان را آن زمان زدیم؛ بعد از آمدن روحانی گرد و غبار از دفتر برخی روزنامه‌ها پاک شد.

یکی دیگر از دانشجویان به نحوه سخن گفتن مهرعلیزاده انتقاد کرد و بیان داشت: شما حق ندارید به مردمی که 8 سال آقای احمدی نژاد را انتخاب کرده‌اند توهین کرده و آنان را بی عقل خطاب کنید، آقای روحانی بر اساس کدام اصول به مردم توهین کرده و آنان را بی سواد و لبو فروش خواندند؟

 

مهرعلیزاده در پاسخ به اظهارات این دانشجو، عنوان کرد: بنده نگفتم مردم بی عقلی کردند بلکه گفتم اشتباه کرده و درگیر فضاسازی ها شدند؛ در رابطه با صراحت توهین‌های آقای روحانی اطلاعی ندارم.

از شال گردن سبز تا دلتنگی بانوی اصلاح طلب برای تولدی دیگر!

این همایش با حاشیه‌هایی نیز همراه بود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

*دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با شال گردن سبز حاضر شد و اظهار کرد: نقد ما بر حاکمیت منصفانه است، اصلاح طلبان خواستار گشایش فضای سیاسی کشور هستند و خاتمی عزیز آنهاست.

*مجری برنامه نیز در حاشیه‌ی خیر مقدم خود افزود: به پاس رویش سبز ایرانیان در شرایط بحران دلتنگ تولدی دیگر و تحول هستیم.

* یکی از دانشجویان طی نامه‌ای از مسئولین انجمن پرسید: برای آوردن آقای مهرعلیزاده به همایش و تبلیغات وی چند گرفته‌اید

*زمانی که موضوع رفع حصر سران فتنه توسط مهرعلیزاده مطرح شد تنها عده‌ای اندک وی را همراهی و تشویق کردند.

*پخش کلیپ حامیان فتنه 88 در همایش با عنوان یار دبستانی

* اصرار انجمن اسلامی برای عضویت دانشجویان در این نهاد با پخش فرم عضویت

آناج

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
جناب مهرعلیزاده خوب نیست که آدم ادب رو فراموش بکنه و به هم وطنانش بگه بی عقل! اتهام سران فتنه و الگوی حضرنعالی جناب خاتمی اثبات شدست اما اتهامات شما به دکتر احمدی نژاد فقط نظرات و تهمات تو خالی شماست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
این که یک کاندیدا نمایندگی مجلس رو میاریم دانشگاه و اونم این همه شعار میده معلومه بده و بستان در کاره.
انجمنی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
دانشجویان انجمن اسلامی با رأی گیری اینشون رو دعوت کردند و هیچ نفعی هم به جز تقویت گفتمانشان از سخنرانی ایشون نداشتند. البته به خیلی ها حق میدیم نگران شکست تک صدایی در دانشگاه باشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
خدارو شکر دولت قبلی یک راهی واسه هزینه کرد بودجه برای مردم گذاشت هرچند انتقاد زیادی بهش وارده! اما اگه دولت تدبیر این یارانه رو نمیداد الان وام بیشتری به خرید خودرو مستهلک میداد و مردم و بیچاره میکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
بابا هردوتاشون هم یک نوع عملکرد دارند چون دولت موج سوارند و شکل گیریشون بر اساس منطق نبوده و فقط تکیه بر مهندسی افکار عمومی داره! مردم تا به منطق و برنامه رأی ندهند وضعیتمان همین است.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
مهرعلیزاده انصافأ حرف دل جوانان این استان را زدی. متشکریم.
پاسخ ها
زینب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
کدوم حرف دل؟؟؟ از خودت مایه بزار دوست عزیز! ما دانشجوها میفهمیم که امثال این آقا تو چه فکری هستند؟ تا دیروز که قدرت دستشون نیفتاده بود و رأی نیاورده بودند انتخابات و خیلی ارکان نظام رو تحریم میکردند، این شورای نگهبان همون شورای نگهبانه! چرا آن زمان دروغ میگفتید که تقلب شده؟ اگه تقلب میشه بازم میشه چرا واسه نماینده شدن حزبتون دارید سر میشکنید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
امثال اصغر زاده، مهرعلیزاده، زاکانی ، کوچک زاده، و... گرفتار شدند؟! حفظ نظام و وحدت جامعه اسلامی از اوجب واجبات است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
دانشگاه محل سیاست است نه سیاسی کاری، آیا شخصیت دانشجو اینقدر سخیف است که در دانشگاه کمپین هواداری حزبی تشکیل میدهید جناب مهرعلیزاده؟ شما بفرمایید در این چند سال بعد قضایای 88 چه سختی متحمل شده اید؟ اما جوانانی که قربانی این شعارهای حضرتعالی و امثال مشابهتان بودند بیچاره شده و سرنوشتشان تغییر کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
الان از این دانشجوها استفاده میکنند و فردا که خرشون از پل گذشت میگن دانشجو کیلویی چند؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
خوب دانشجو واسه صف کشی و هورا کشی و ساختن جو لازمه نه برای ساخت زیر ساخت ها! نگاه امثال این آقایون به دانشجو همانطور که سالیان قبل یکی از رجالشان فرمود مورچه کارگر است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :