رئیس مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه به منظور بازدید از اقدامات انجام شده در حوزه اربعین و نحوه خدمات رسانی به زائران در پایانه مرزی مهران به استان ایلام سفر می کند.
کد خبر: ۱۳۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 28 November 2015
رئیس مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه به منظور بازدید از اقدامات انجام شده در حوزه اربعین و نحوه خدمات رسانی به زائران در پایانه مرزی مهران به استان ایلام سفر می کند.

به گزارش تابناک ایلام ،نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر عی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با دعوت مجمع نمایندگان استان و استاندار ایلام جهت پیگری مسایل مربوط به اربعین حسینی فردا به ایلام سفر می کند.
عمران علی محمدی اظهار کرد: بعد از اینکه مردم استان های کشور مرز مهران را برای سفر به عتبات عالیات انتخاب کردند مسئولان و برخی از وزار نیز سفرهای متعددی جهت بررسی تردد زائران اربعین حسینی به ایلام داشته اند سفر رییس مجلس نیز در همین راستا است.
وی افزود: مجمع نمایندگان و مسئولان استان ایلام با هاهنگی و همکاری نزدیک مشکلات و موانع تردد زائران اربعین حسینی را مورد بررسی قرار داده و در انعکاس و پیگیری مشکلات مرز مهران تمام توان خود را به کار خواهند بست.
نایب رییس کمسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: زیرساخت های ایلام برای تردد اربعین حسینی نسبت به پارسال توسعه خوبی داشته ولی برای رسیدن به حد مطلوب باید همه مسولان نسبت به توسعه زیرساخت های ایلام به ویژه توسعه راه ها و امکانات مرزی، استان ایلام را به صورت ویژه مورد حمایت قرار دهند.
علی محمدی با قدردانی از خدمات ارائه شده توسط مسئولان استان ایلام بویژه مردم مهران در استقبال از زائران ادامه داد: مردم عزیز استان برای استقبال از زائران اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند و رسانه ها نیز باید این استقبال بی نظیر مردم را به تصویر بکشند.
بیش از 600 هزار نفر زائر در چند روز گذشته از طریق مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام برای شرکت در آیین اربعین حسینی به عراق عزیمت کرده اند.
در ایام منتهی به اربعین حسینی سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از پایانه مرزی مهران تردد کردند پیش بینی می شود این تعداد امسال به دو میلیون نفر افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار