دو خبر ورزشی
تیم فوتبال نونهالان شهرداری ارومیه در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور در دیداری خانگی برابر تیم شهرداری تبریز به برتری رسید./مسابقات دوی صحرانوردی بانوان آذربایجان غربی با قهرمانی تیم ارومیه به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۳۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷ 28 November 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، این دیدار عصر روز جمعه در زمین چمن ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد که در نهایت تیم شهرداری ارومیه موفق شد با نتیجه دو بر صفر بر میهمان خود غلبه کند.

نیمه نخست این دیدار بدون گل به پایان رسید ولی در نیمه دوم شاگردان محسن عباسی در تیم شهرداری ارومیه موفق شدند در دقیقه 55 بازی با گل حاصل اجاقی از حریف پیشی بگیرند

در ادامه این دیدار تیم شهرداری تبریز توانست این گل را جبران کند ولی بازیکنان تیم شهرداری ارومیه که نمی خواستند سه امتیاز دیدار خانگی را از دست بدهند با ایجاد موقعیت های فراوان در دقیقه 80 گل برتری خود را توسط میلاد فرهادی به ثمر برسانند.

تیم شهرداری ارومیه در هفته اول این رقابت ها مقابل شهرداری همدان به نتیجه مساوی رسیده بود که با کسب این پیروزی 4 امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

هدایت تیم فوتبال نونهالان شهرداری ارومیه بر عهده محسن عباسی است و سرپرستی تیم را احد حاج کریمی بر عهده دارد.

تیم فوتبال نونهالان شهرداری ارومیه در هفته سوم این رقابت ها روز جمعه آینده 13 آذرماه میهمان ذوب آهن اردبیل خواهد بود.


مسابقات دوی صحرانوردی بانوان آذربایجان غربی با قهرمانی ارومیه پایان یافت

مسابقات دوی صحرانوردی بانوان آذربایجان غربی با قهرمانی تیم ارومیه به کار خود پایان داد.


به گزارش تابناک آذربایجان غربی، این مسابقات عصر جمعه با حضور 45 دونده از شهرستان های ارومیه، بوکان، تکاب، پیرانشهر، میاندوآب، مهاباد و شاهین دژ در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار شد.
در پایان این رقابت ها تیم ارومیه با 27 امتیاز منفی به مقام قهرمانی دست یافت، تیم مهاباد با 54 امتیاز منفی نایب قهرمان شد و تیم بوکان با 68 امتیاز منفی در جایگاه سوم قرار گرفت

در رده سنی جوانان به مسافت 6000 متر سنا مام عزیزی از شهرستان پیرانشهر با زمان 28 دقیقه و 52 ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت، زهرا نوروزی از تکاب با زمان 29 دقیقه و20 ثانیه به نایب قهرمانی رسید و لعیا فرجی از ارومیه با زمان 29 دقیقه و 31 ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.

در رده سنی بزرگسالان به مسافت 8000 متر نیز زهرا زاده حسین از ارومیه با زمان 37 دقیقه و 33 ثانیه به مقام قهرمانی رسید، اسماء یادگارلو از ارومیه با زمان 38 دقیقه و 52 ثانیه دوم شد و نرگس فرهمندی از ارومیه با زمان 39 دقیقه و 16 ثانیه در رتبه سوم قرار گرفت.

نفرات برتر با توجه به رکورد های کسب شده و نظر کمیته فنی به مسابقات دوی صحرانوردی بانوان کشور اعزام می شوند.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار