شهر مارگون فضای ورزشی مناسب یا همان نامناسب را هم ندارد که دلگرمی برای جوانان باشد.
کد خبر: ۱۳۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 28 November 2015
امام جمعه مارگون با بیان اینکه این شهر فاقد فضای سبز است، گفت: شهر مارگون فضای ورزشی مناسب یا همان نامناسب را هم ندارد که دلگرمی برای جوانان باشد.
حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پوردر گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به سفر یک روزه آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به بخش مارگون با توجه به مشکلات عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و ..در این بخش اظهار کرد: آب شرب بخش مارگون با مشکلاتی مواجه است که انتظار می‎رود مسئولان آب و فاضلاب روستایی چاره‎اندیشی کنند.
امام جمعه مارگون با بیان اینکه دو رودخانه مهم در کنار مارگون می‌گذرد نیازمند تدابیری است تا سدی احداث شود و مشکلات آب شرب و کشاورزی نیز برطرف شود، گفت: از دیگر مشکلات و کمبودها در شهر مارگون نیاز ضروری به پلیس راهور بوده که نصب تابلوی راهنمایی و رانندگی در این شهر از اهمیت خاصی در رانندگی موثر است.
جواجه‌پور از عدم آسفالت بخش زیادی از روستاهای بخش مارگون گلایه کرد و گفت: روستاهایی از جمله دلی‌رچ که وضعیت ارتباطی نامناسبی دارند نیازمند حمایت و توجه بیش از پیش مسئولان ارشد استانی است.
وی با بیان اینکه شهر مارگون فضای سبز ندارد و حتی پارک بازی برای کودکان در نظر گرفته نشده است، گفت: قطعا با ایجاد فضای سبز شهر از حالت بی‌روحی خارج می‌شود و با احداث پارک بازی و فراهم کردن زیرساخت‌های آن بخشی از نیازهای کودکان و نوجوانان این شهر برطرف می‌شود.
امام جمعه مارگون با تاکید بر اینکه ورودی شهر تا انتهای آن فاقد جاده دو بانده است، گفت: شهر مارگون فضای ورزشی مناسب یا همان نامناسب را هم ندارد که دلگرمی برای جوانان باشد تا از بروز بسیاری از آسیب‌های نوظهور که جوانان را نشانه گرفته جلوگیری شود.
جواجه‌پور با تأکید بر اینکه شهر مارگون جوانان علاقه‌مند زیادی در حوزه ورزش دارد، گفت: انتظار می‌رود ورزش و جوانان نسبت به احداث اماکن ورزشی اقدامات لازم را هرچه سریع‌تر انجام دهد.
وی در ادامه سخنان خود از عدم تخصیص اعتبارات در حوزه فرهنگی گلایه کرد و گفت: اعتبارات بخش فرهنگی ناچیز بوده و جوابگویی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی نبوده و در اجرای برنامه‌ها با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.
امام جمعه مارگون با بیان اینکه بوستان امام رضای شهر مارگون که بالغ بر سه هزار درخت ثمری و سایه‌دار کاشته شده نیازمند تامین زیرساخت‌هایی است، گفت: احداث سکوهای نشیمن، آلاچیق، تعریف کردن جاده درونی و تامین آب و برق آن ضروری است.
جواجه‌پور در پایان ارتقاء بخش مارگون به شهرستانی شدن را خواستار شد و گفت: مراحل قانونی ارتقاء بخش به شهرستان شدن طی شده که استعلامات آن در دفتر سازمان برنامه و بودجه و دفتر رئیس جمهور باقی مانده و پیگیری صورت نگرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار