این جاده بدلیل بارندگی های هفته های گذشته که باعث ترک برداشتن ترانشه کوه و ریزش سنگ ها در محدوده تونل، بسته شده بود.
کد خبر: ۱۳۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 25 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، جاده ارتباطی ایلام - صالح آباد - مهران که صبح امروز بدلیل ریزش کوه مسدود شده بود پس از بیش از چهار ساعت تلاش عوامل راهداری و پلیس راه دقایقی قبل بازگشایی شد.
فرمانده پلیس راه ایلام روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جاده بدلیل بارندگی های هفته های گذشته که باعث ترک برداشتن ترانشه کوه و ریزش سنگ ها در محدوده تونل، بسته شده بود.
سرهنگ محسن ناصری گفت: نیروهای راهداری با همکاری عوامل پلیس راه پس از حضور در محل و چند ساعت تلاش جمعی بی وقفه اقدام به جمع آوری سنگ ها از جاده کرده و مسیر را برای تردد خودروهای عبوری بازگشایی کردند.
وی با بیان اینکه حجم بار ترافیکی این جاده پس از بسته شدن به سمت جاده فرعی ماربره هدایت شد، افزود: هم اکنون تردد در این جاده از سر گرفته شده ولی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می کنیم با احتیار از این مسیر تردد کرده و به توصیه ها و هشدارهای ماموران پلیس و راهداران توجه کافی داشته باشند.
به گزارش ایرنا، تنها در دومین روز از آذرماه حدود 98 هزار خودرو در مسیر ایلام به مهران تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 113 درصد افزایش نشان می دهد بیشتر این ترددها مربوط به خودروهای عمومی و شخصی زائران است که برای شرکت در آیین اربعین حسینی به مرز مهران مراجعه می کنند./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار