فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت:
مواد مخدر ابزاری برای آلوده کردن جوانان و به انحراف کشیدن جامعه از مسیر توسعه همه‌جانبه است، لذا برخورد جدی با این پدیده شوم از اولویت‌های پلیس شهرستان است.
کد خبر: ۱۳۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶ 25 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: مواد مخدر ابزاری برای آلوده کردن جوانان و به انحراف کشیدن جامعه از مسیر توسعه همه‌جانبه است، لذا برخورد جدی با این پدیده شوم از اولویت‌های پلیس شهرستان است.

سعید عالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مسئولان و کارکنان همه دستگاه‌های دولتی، علاوه بر وظیفه سازمانی، تکلیفی فردی نیز در زمینه مقابله با عرضه مواد مخدر و تبعات آن در جامعه، بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: افرادی که از فروش مواد مخدر فقط به دنبال سودآوری هستند و در واقع سیاست‌های شوم استکبار را اشاعه می‌دهند.

این مسئول خاطر نشان کرد: این افراد ابتدا خود و خانواده‌شان و در ادامه کلیه اقشار جامعه را با آسیب جدی مواجه می‌کنند، بنابراین همه سازمان‌ها و مردم اگر منتظر باشند که پلیس به تنهایی با پدیده شوم مواد مخدر و آثار زیانبار آن مقابله کند، معضل موجود در اجتماع همچنان باقی می‌ماند.

عالی‌پور با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی تعدادی 4 نفر از فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهر و حومه دستگیر و از آنان مقادیر قابل توجهی مواد مخدر صنعتی کشف گردید، افزود: مقابله با معضل خانمان‌سوز مواد مخدر، علاوه بر برخورد و کار اجرایی، باید به صورت همه‌گیر در تمام نقاط روستایی و شهری شهرستان با قدرت و صلابت انجام شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با تاکید به اینکه مواد مخدر و مقابله با عواقب شوم آن نیازمند اقدام جمعی است، یادآور شد: افراد گرفتار شده در دام اعتیاد نیازمند نگهداری و درمان بوده و تا زمانی که تحت درمان باشند بیمار محسوب می‌شوند./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار