استاندار ایلام:
بانوان می توانند نقش بسیار مؤثری در زمینه جلوگیری از بروز پدیده اعتیاد در بین اعضای خانواده ها داشته باشند، لذا باید حمایت های لازم از این قشر صورت گیرد.
کد خبر: ۱۳۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 24 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، استاندار ایلام بر دستیابی به آمار دقیق از میزان گرایش بانوان این استان به اعتیاد و مصرف مواد مخدر به منظور برنامه ریزی برای انجام اقدامات درمانی و توانبخشی تاکید کرد.
ایرنا از روابط عمومی استانداری ایلام گزارش داد، محمدرضا مروارید در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به نقش بانوان در امر پیشگیری از بروز اعتیاد در بین خانواده ها اشاره کرد و گفت: بانوان می توانند نقش بسیار مؤثری در زمینه جلوگیری از بروز پدیده اعتیاد در بین اعضای خانواده ها داشته باشند، لذا باید حمایت های لازم از این قشر صورت گیرد.
وی اظهار کرد: اقدام لازم در زمینه درمان اعتیاد در بین جامعه بانوان نیازمند ظرافت است و باید آموزش های لازم در این ارتباط به آنها ارائه شود.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام بر نقش ورزش در پیشگیری از اعتیاد تاکید و خواستار توسعه ورزش بویژه در میان بانوان شد.
بررسی وضعیت اعتیاد در میان بانوان، احداث مرکز درمان اعتیاد بانوان، توجه به اشتغال بهبود یافتگان، آموزش رایگان بهبود یافتگان توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار