مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: برای ترویج فرهنگ اقامه نماز باید همایش‌های متعددی برگزار شود و همه توان خود را در این راه به کار گیریم.
کد خبر: ۱۳۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸ 22 November 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به اینکه هیچ رسالتی به میزان اولویت بخشی به موضوع نماز نیست گفت: حوزه علمیه قم آمادگی دارد اولویت خود را ترویج فرهنگ نماز قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: در ترویج فرهنگ اقامه نماز دانش آموزان و دانشجویان باید در اولویت قرار بگیرند و در این زمینه برنامه‌ریزی و از موازی کاری‌ها پرهیز کرد.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به لزوم رسیدگی به مساجد و نمازخانه‌ها گفت: در نگهداری این اماکن باید تلاش کرد و نهضت فراخوانی نماز خوان‌ها صورت بگیرد.

وی گفت: حوزه علمیه نماز را جزء اولویت کاری خود می‌داند و زیر بنای کار ما نماز است و باید شرایط مناسبی را برای این کار فراهم کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه همچنین بر لزوم برنامه ریزی برای سخنرانان به منظور ارائه سر فصل‌های مختلف اهمیت نماز تأکید کرد و گفت: سخنرانان محافل خود قشرهای مختلف مردم را به اهمیت نماز تشویق کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار