معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه از افزایش ساعات کاری دفاتر پلیس +۱۰ کرمانشاه به مناسبت ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ 22 November 2015
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه از افزایش ساعات کاری دفاتر پلیس +۱۰ کرمانشاه به مناسبت ایام اربعین خبر داد.

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به موقعیت استان کرمانشاه و حرکت زائران اربعین حسینی به سمت کربلای معلی تدابیر ویژه درون و برون شهری از سوی نیروی انتظامی در حال اجرا است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه از افزایش ساعات کاری دفاتر پلیس + ۱۰ در این ایام خبر داد و افزود: ساعات کاری این دفاتر تا زمانی که مراجعه کننده داشته باشند ادامه می‌یابد و با توجه به اعلام سازمان حج و زیارت تا ۶ آذرماه امکان صدور روادید وجود دارد.

آمویی با اشاره به آمادگی کامل پلیس جهت برقراری نظم و نیز امنیت زوار اربعین حسینی در استان کرمانشاه گفت: پلیس نظارت کافی بر مراکز اسکان و زائرسرا‌ها را دارد و گشت‌های انتظامی در اطراف مراکز اسکان مستقر شدند تا آسایش زائران فراهم شود.

وی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده در حوزه پلیس راه استان کرمانشاه بیان کرد: پلیس راه در این ایام نظارت بیشتری بر تردد خودروها خواهد داشت و با تخلفات حادثه ساز از جمله سبقت و سرعت غیر مجاز و حرکات مارپیچ قطعا برخورد خواهد کرد.

آمویی ادامه داد: با توجه به اینکه استان کرمانشاه در مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار دارد امیدواریم با بسیج نیروهای انتظامی در سطح استان استقبال خوبی از زائران اربعین حسینی در استان داشته باشیم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه افزود: در مناطق مختلف کرمانشاه بیش از ۷۰ حسینیه از طریق سازمان تبلیغات و اداره کل اوقاف جهت اسکان زائران در نظر گرفته شده که قطعا پلیس نیز نظارت کافی و لازم را خواهد داشت و در سطح شهر مستقر هستند.

وی با اشاره به حضور نیروهای کمکی انتظامی در سطح استان کرمانشاه گفت: انتظامی استان آمادگی لازم جهت برقراری امنیت زائران در طول مسیرها را دارد تا به یاری خداوند همایش بزرگی را داشته باشیم.

سرهنگ آمویی با بیان توصیه‌هایی به زوار اربعین، خروج از مرز را منوط به داشتن گذرنامه و روادید معتبر عنوان کرد و گفت: به هیچ عنوان امکان خروج از مرز بدون داشتن گذرنامه و روادید معتبر وجود ندارد.

وی در خصوص تدابیر لازم جهت برگزاری مراسم اربعین حسینی در استان کرمانشاه نیز گفت: در این راستا طبق روال گذشته، انتطامی استان حضوری جدی خواهد داشت و در بحث روان سازی ترافیک، و حرکت دسته جات و ...  در کنار هیئت‌ها هستیم و پلیس یاران محرم نیز با استقرار در اماکن مورد نظر نظارت بیشتری بر برقراری نظم و امنیت خواهند داشت.

این مسئول انتظامی در پایان بیان کرد: زوار پیاده در مسیر راه در جاده‌های خاکی تردد کنند تا مشکلی ایجاد نشود و سعی کنند در طول روز اقدام به پیاده روی کرده و شب‌ها را در مراکز اسکان سپری کنند تا حوادث ناگواری را شاهد نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار