در طرح از کوثر تا علقمه؛
ستاد مردمی آبرسانی اربعین حسینی- طرح "از کوثر تا علقمه"- با هدف آبرسانی به زوار اربعین حسینی از آبان ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است. شما هم می توانید از طریق واریز وجه در این طرح سهیم شده و عباس کاروان اربعین حسینی باشید.
کد خبر: ۱۳۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 22 November 2015
به گزارش خبرنگار تابناک تهران؛ ستاد مردمی آبرسانی اربعین حسینی- طرح "از کوثر تا علقمه"- با هدف آبرسانی به زوار اربعین حسینی از آبان ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است.

 این ستاد از تعدادی گروه های داوطلب دانشجویی مستقر در دانشگاه تهران و ستاد بازسازی عتبات عالیات وزارت نیرو تشکیل شده است.

اعضای ستاد مأموریت خود را تامین، انتقال و توزیع آب آشامیدنی بسته بندی در مسیر نجف تا کربلا تعریف کرده اند. لازم به ذکر است تا کنون ... تعداد بطری آب معدنی از طریق هدایای مردمی در حال اعزام به کربلا است.

طرح "از کوثر تا علقمه" جهت تحقق مأموریت خود تا تاریخ 11 آذر ماه 94 اقدام به جذب کمک های مردمی از طریق واریز وجوه و نذورات به شماره حساب جاری 1-5523922-1-152و شماره کارت 9037 6509 1211 6274 به نام ستاد مردمی آبرسانی اربعین حسینی نزد بانک اقتصاد نوین شعبه پارک ساعی می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت watervolunteer.com مراجعه و یا با شماره تماس های ... تماس حاصل فرمائید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار