مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: عصر شعر «حریم زینبیون» سه‌شنبه سوم آذرماه به مناسبت هفته بسیج در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 21 November 2015
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: عصر شعر «حریم زینبیون» سه‌شنبه سوم آذرماه به مناسبت هفته بسیج در کرمانشاه برگزار می‌شود.

شکوفه یعقوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متنوعی در سراسر استان در نظر دارد، اظهار داشت: حضور گسترده بانوان بسیجی در همایش پیاده‌روی خانوادگی در سراسر استان کرمانشاه نخستین برنامه این قشر بسیجی است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات متنوع ورزشی از جمله فوتبال، دارت، آمادگی جسمانی و بازیهای بومی محلی در طول هفته بسیج خبر داد و گفت: حضور پرشور و ساماندهی شده بانوان بسیجی در قالب حلقه‌های صالحین در نماز جمعه این هفته از مهمترین برنامه این روز است.

یعقوبی اهدای خون توسط یکی از حوزه‌های خواهران از مهمترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: نشست بصیرتی با موضوع استکبارستیزی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، سرکشی از خانواده شهدا به‌ویژه شهدای بسیج، برگزاری یادواره شهدا و افتتاح پایگاه بسیج خواهران نیز از مهمترین برنامه‌های این هفته هستند.

وی با اشاره به اینکه مجمع شورای قشر بسیج جامعه زنان در روز یکشنبه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری روز پنجم از این هفته با عنوان بسیج و سبک زندگی اسلامی نشستهای متنوعی در عرصه‌های مختلف از جمله عفاف و حجاب و دوری از تجمل‌گرایی در استان برگزار می‌شود.

یعقوبی به حضور گسترده بانوان بسیجی در تجمع بزرگ بسیجیان همزمان با سراسر کشور در روز پنجم آذر ماه اشاره کرد و افزود: تجلیل از بسیجیان نخبه و کارآفرین و شرکت در نمایشگاه تولیدات محصولات خانگی واقع در بازارچه میلاد از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به لزوم تفکر بسیجی در جامعه به‌ویژه میان بانوان، عنوان کرد: یک انسان در هر جایگاه و مقامی باید با عفت ظاهر شود و بانوان نیز به عنوان پایه و اساس بنیان خانواده باید تفکر بسیجی را به عنوان یک راه مشخص اشاعه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار