فرماندار رامسر از این شهرستان به‌عنوان شهر کنفرانس‌ها، همایش‌ها و سمینارهای بین‌المللی و ملی یادکرد.
کد خبر: ۱۳۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 20 November 2015

به گزارش تابناک مازندران، حسین شعبان سروری بعدازظهر چهارشنبه در کارگاه آموزشی تشریفات مدیریت ارتباطات گفت: ازآنجایی‌که شهرستان رامسر دارای مزیت‌ها و جاذبه‌های منحصربه‌فرد بوده، همواره پذیرای گردشگران و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است و همواره میزبان همایش‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارهای بین‌المللی و ملی است.

وی بیان داشت: به همین سبب برگزاری چنین کارگاه‌های آموزشی در این شهرستان ضروری است و مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین مردمانش بایستی چگونگی برخورد درست با گردشگران و سرمایه‌گذاران را یاد بگیرند.

وی گفت: توجه به نکات ریز رفتاری و ارتباط با دیگران ازجمله موارد مهمی است که می‌تواند در توسعه منطقه تأثیرگذار باشد.

محمدمهدی ربانی نویسنده، مشاور و مدرس و برنده جایز پرستیژ مدیریت ۲۰۱۳ از آمریکا در این کارگاه آموزشی گفت: ترسیم یک‌چشم انداز برای توسعه شهرستان اساسی‌ترین شاخصه‌ای است که بایستی اجرا شود.

وی افزود: تغییر رفتار سازمانی مدیران دستگاه‌های اجرایی قطعاً باعث تغییر رفتاری کارکنان می‌شود و ارتباط مؤدبانه و مؤثر مهم‌ترین عامل رسیدن به رشد سازمانی و خانوادگی است.

وی ادامه داد: هر منطقه‌ای که بخواهد پیشرفت کند بایستی مدیرانش باهم ا ارتباط خوبی داشته باشند.

ربانی با تأکید بر رعایت اخلاق و ادب در ارتباط با دیگران اضافه کرد: بخش مهمی از تشریفات و آداب، حسن سلوک و نزاکت است.

وی با اشاره به پوشش مناسب و استفاده از رنگهای اصلی در  انتخاب لباس، اظهار داشت:  یک فرد موفق می تواند با خوش بیانی، خوش پوشی و خوش رفتاری در شهرستان خود الگوی آداب باشد و در جذب سرمایه گذار و توریست موثر واقع شود.
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار