مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان
تابناک: میانگین ساخت و افتتاح راه در استان اصفهان از 100 کیلومتر به 250 کیلومتر در طی 2 سال گذشته افزایش داشته است به گونه‌ای که 295 کیلومتر راه در تیرماه سال جاری و 121 کیلومتر نیز در دهه مبارک فجر افتتاح و بهره‌برداری شد که مجموعا 416 کیلومتر راه در سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸ 12 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان- محمود محمودزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در سال 1404 شدت جریان عبور و مرور خودروها در سطح راههای استان اصفهان بیش از ظرفیت و با توقف‌های طولانی همراه است گفت: براساس مطالعات آمایشی سرزمین در بحث حمل و نقل و با توجه به مطالعه تحلیل شبکه که برای اولین بار توسط این اداره کل تهیه و تدوین شده است تا 10 سال آینده بیش از 3 هزار کیلومتر راه در استان اصفهان ساخته خواهد شد.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه راهسازی این اداره کل گفت: استان اصفهان با دارا بودن 11 درصد از راههای کشور و به لحاظ موقعیت قرارگیری در چهار راه حمل و نقل کشور از تردد بالایی برخوردار است و نیازمند گسترش شبکه راهی است که بر همین اساس 295 کیلومتر راه در تیرماه سال جاری با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری رسید. همچنین 121 کیلومتر نیز در دهه مبارک فجر افتتاح و بهره‌برداری شد که مجموعا 416 کیلومتر راه در سال جاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمودزاده با اشاره به اینکه تا پایان سال مالی، تیرماه 94 معادل همین رقم راه در استان اصفهان تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید افزود: میانگین ساخت و افتتاح راه در استان اصفهان از 100 کیلومتر به 250 کیلومتر در طی 2 سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان همچنین با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مسکن مهر در استان گفت: 175هزار واحد مسکن مهر شهری و 42 هزار واحد روستایی مجموعا 217 هزار واحد در استان اصفهان با متوسط تحویل 88 درصد توسط این اداره کل اجرا و در حال احداث می‌باشد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان رتبه اول ساخت و تحویل مسکن مهر کشور را داراست اظهار داشت: در پروژه مسکن مهر شهری 74 هزار واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر، 48 هزار واحد در شهرهای جدید، 30 هزار واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر، 11 هزار واحد بافت فرسوده و 8500 واحد در قالب سایر طرحها تحویل و آماده تحویل است.

محمودزاده یکی از موفقیتهای اجرای پروژه مسکن مهر استان اصفهان را در محدوده مصوب شهرها عنوان کرد و گفت: این اقدام با کارشناسی و برنامه‌ریزی دقیق صورت پذیرفت. گفتنی است بالاترین درصد واگذاری مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر با 96 درصد تحویل می‌باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار