داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به عنوان قضاوت کننده دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۱۳۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 19 November 2015
به گزارش تابناک قم‏، موقعیت فعلی جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و به ویژه وضعیتی که تیم‌ها در بالای جدول دارند موجب شده تا تک تک دیدارهای هفته دوازدهم از نیم‌فصل نخست لیگ پانزدهم دارای اوج حساسیت باشد.

در شرایطی که استقلال تهران با کسب 22 امتیاز فعلا صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر است و استقلال‌صنعتی خوزستان با کسب 20 امتیاز در مکان دوم جای دارد، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان 19 امتیازی و صبای قم 18 امتیازی در تعقیب بالانشین‌ها سوم و چهارم هستند.

برنامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته دوازدهم به شکلی است که تیم‌های سوم و چهارم جدول یعنی ذوب‌آهن اصفهان و صبای قم باید در دیداری فوق‌العاده حساس به مصاف یکدیگر بروند، مسابقه‌ای که به میزبانی شاگردان علی دایی در صبای قم برگزار می‌شود.

صبای قم و ذوب آهن اصفهان همواره بازی‌های جذاب و تماشایی را برگزار می‌کنند اما وضعیتی که هم اکنون دو تیم در جدول رده‌بندی دارند ممکن است حساسیت‌های این بازی را نسبت به دیدارهای گذشته در فصول قبل افزایش بدهد، بر همین اساس دپارتمان داوری فوتبال کشورمان یک داور بین‌المللی را برای قضاوت این بازی برگزیده است تا از حواشی این بازی جلوگیری کند.

با توجه به اتفاقاتی که از نظر داوری در هفته‌های اخیر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و جام حذفی رخ داده، داوری‌ها به شدت زیر ذره‌بین علاقمندان به این رشته، تیم‌ها و کارشناسان فوتبال قرار گرفته و همگان منتظر عملکرد داوران در هفته‌های باقی مانده از لیگ هستند.

بر همین اساس بیژن حیدری یکی از داوران جوان، تحصیل کرده و با تجربه فوتبال حال حاضر فوتبال ایران که دارای قامتی بلند و سرعتی بالا است برای قضاوت دیدار تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی ذوب‌آهن اصفهان و صبای قم را بر عهده گرفته است.

اسامی داوران قضاوت کننده در هفت دیدار از هفته دوازدهم مسابقات نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از سوی دپارتمان داوری در حالی اعلام شد که اشکان خورشیدی و سیداحمد صالحی نیز برای سرخابی‌ها در هفته دوازدهم سوت می‌زنند.

داور بین‌المللی دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان یعنی بیژن حیدری را که آخرین بار در ورزشگاه یادگار امام قم دیدار صبای قم و راه‌آهن تهران را در لیگ چهاردهم قضاوت کرده، محمد راهی به عنوان کمک داور اول، جواد مداح به عنوان کمک داور دوم و رضا مهدوی به عنوان داور ذخیره همراهی می‌کنند، ضمن اینکه بهرام مهرپیما ناظر این بازی معرفی شده است.

بیژن حیدری در حالی این بازی را که از ساعت 15:15 دقیقه روز جمعه بیست و نهم آبان‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، قضاوت می‌کند که در دیدار برگشت صبای قم و راه‌آهن تهران در اسفند ماه سال 1393 مورد نظارت ویژه ناظر کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا بود و اکنون روز مهمی را برای قضاوت دیدار صبا و ذوب‌آهن دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار