جانشین سپاه استان ایلام:
جانشین سپاه استان ایلام گفت: همزمان با هفته بسیج 24 طرح محرومیت زدایی در استان ایلام افتتاح می‌شود
کد خبر: ۱۳۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵ 19 November 2015
جانشین سپاه استان ایلام گفت: همزمان با هفته بسیج 24 طرح محرومیت زدایی در استان ایلام افتتاح می‌شود

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته بسیج در ایلام اظهار داشت: در استان ایلام 21 گردان بیت‌المقدس هشت گردان امام حسین (ع) و یک گردان کوثر وجود دارد.

وی با بیان اینکه بسیجیانی که در استان ایلام وجود دارند باید سازماندهی شوند، افزود: 270 هزار نفر بسیجی در این گردان‌ها سازماندهی شده‌اند.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام عنوان کرد: بسیج و تفکر بسیجی مربوط به یک قشر خاص نیست بلکه تمامی افراد جامعه را در بر می‌گیرد.

وی گفت: بسیج با اقدامات خوب خود در موضوع اقتصاد مقاومتی خدمات خوبی را داشته است و در این موضوع پیش‌قراول است و طرح‌های بسیار مهمی در زمینه اقتصاد مقاومتی در کشور در حال اجرا است.

سرهنگ طهماسبی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج 104 عنوان برنامه در بخش‌های مختلف در استان ایلام برگزار می‌شود و در این راستا 24 رح محرومیت زدایی نیز در استان افتتاح می‌شود.

وی افزود: دیدار فرماندهان و شورای پایگاه‌های مقاومت با ائمه جمعه در سراسر استان، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان، برپایی بیمارستان صحرایی در پایانه مرزی مهران هم‌زمان با اربعین حسینی سال جاری برای ارائه خدمات با زائران، برگزاری راهپیمایی خانوادگی در شهرستان‌ها و مرکز استان، اجرای نمایش‌های خیابانی و برگزاری نشست‌های بصیرتی از برنامه‌های اجرایی این هفته است.

جانشین سپاه استان ایلام تصریح کرد: همچنین هفتمین دوره نمایشگاه کتاب انقلاب در این هفته در ایلام افتتاح می‌شود و همایش سران ایلات و طوایف در شهرستان‌های دره شهر، بدره و سیروان و یادواره‌های شهدا در سطح محلات با عنوان آبروی محله برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار