معاون تجاری مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‎‌شرقی:
معاون تجاری مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‎‌شرقی می گوید، نسبت به سال اول دولت آقای روحانی هم اکنون پهنای باند اینترنت استان سه برابر شده و به 6.1 گیگابایت رسیده است.
کد خبر: ۱۳۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 17 November 2015

به گزارش تابناک تبریز،"سیاوش شهبازی" در گفت‌وگو ایسنا،گفت: تنها دو سال از عمر تشکیل معاونت تجاری شرکت مخابرات می گذرد و این معاونت نقطه تماس مشتریان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات در نظر دارد خدماتش را بهبود بخشد و با مشتریان تعامل بهتری داشته باشد، افزود: معاونت تجاری در زمینه تلفن ثابت، سیار، دیتا و ... فعالیت می کند و تمام برنامه‌ریزی این معاونت برای ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان است.

وی با اعلام اینکه روش ها و فرآیندهای قبلی گاهی منجر به سردرگمی مشتریان می‌شد، عنوان کرد: روزانه پول‌های زیادی با استفاده از خطوط مخابراتی رد و بدل می شوند، از این رو ارایه خدمات بهتر جزو ضروریات است.

شهبازی با عنوان اینکه خدمات پس از فروش نیز با معاونت تجاری مرتبط است، گفت: برای مشتریان بزرگ‌مان همچون دانشگاه تبریز که 250 مگابایت پهنای اینترنت دارند، سامانه 3131 راه اندازی کرده‌ایم که مشکلات این مشتریان بزرگ را از طریق این سامانه پیگیری می کنیم، همچنین سامانه 2020 برای پیگیری خرابی اینترنت مشتریان عادی است.

وی از وجود 300 هزار مشترک اینترنت ADSL در سطح استان خبر داد و افزود: تقریبا یک میلیون و 500 هزار نفر مشترک تلفن ثابت در استان وجود دارد. همچنین به 100 هزار نفر از هم استانی ها هم از طریق دیگر شرکت‌ها اینترنت ارایه می شود.

معاون تجاری مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه 500 روستای استان از اینترنت پرسرعت استفاده می‌کنند، اظهار کرد: باتوجه به اینکه مخابرات خصوصی شده است، ارایه خدمات اینترنتی به دیگر روستاها نیازمند یاری دولت است؛ چرا که ایجاد خطوط اینترنتی برای روستاها توجیه مالی ندارد.

وی با اعلام اینکه از طریق افکارسنجی با استفاده از مراکزی مانندمرکزافکار سنجی (ایسپا) جهاد دانشگاهی بازخورد خدمات ارایه شده به مردم را بررسی می کنیم، گفت: باتوجه به نظرم مردم، در کیفیت خدماتمان تغییراتی ایجاد می کنیم و از این پس هر شش ماه یکبار نظر سنجی در خصوص کیفیت خدمات‌مان انجام می دهیم.

شهبازی در خصوص اینکه سرعت پاییناینترنت در برخی مواقع بیان کرد: باتوجه به اینکه در هر خانه چندین دستگاه موبایل و رایانه وجود دارد، سرعت اینترنت به چند قسمت تقسیم می شود و بخاطر همین است که مشتریان تصور می کنند سرعت اینترنت کم است.

وی افزود: حدود 1.5 میلیارد هر دو ماه برای اینترنت پول پرداخت می کنیم، از این رو جلوی سرعت را باز نگه داشته ایم تا تمام این اینترنت در طول دو ماه مصرف شود.

وی تأکید کرد: همچنین در راستای ارتقای خدمات ارایه شده به مردم، تغییراتی در سامانه 2020 انجام داده ایم تا مردم زمانکمی رادر صف انتظار برای برقراری تماس با مسئولان این سامانه، صرف کنند.

شهبازی همچنین اعلام کرد: در شش ماهه دوم ارتقای سرعت اینترنت را در دستور کار قرار داده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :