رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران از تلاش اصلاح‌طلبان برای ارائه لیست واحد در استان خبرداد.
کد خبر: ۱۳۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹ 16 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، سعید میرزایی در نشست خبری با اهالی رسانه با اشاره به اینکه استقبال از رئیس جمهوری ویژه بود و هیچ اداره و مدرسه ای بر خلاف دوره های گذشته تعطیل نشد، تصریح کرد: ترافیک مسیر و حضور مسئولان در شهرستان‌ها شاید به کمرنگ شدن استقبال دامن زده باشد.
وی در پاسخ به سوالی درباره مواضع اصلاح طلبان نسبت به استاندار مازندران بیان کرد: علیرغم انتقاداتی که برای برخی از جابه جایی ها از ایشان داریم؛ از مواضع ایشان حمایت می‌کنیم.
میرزایی با بیان اینکه در حوزه تغییرات در استانداری باید موضوع تغییرات را جامع ببنیم و بحث‌های فردی نداشته باشیم، یادآور شد: نباید در حوزه تغییرات نگاه فردی داشته باشیم.
این مسئول با اشاره به اینکه جبهه اصلاحات در مازندران از سه ماه پیش شکل گرفته و با اولویت انتخابات اسفند 94 فعالیت می‌کند اما پس از انتخابات نیز فعالیت خواهد داشت، عنوان کرد: این تشکیلات از اهمیت بالایی برخودار است و این اهمیت از آنجایی ناشی می شود که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با معرفی دبیران کل احزاب در کشور  در شهرستان‌‎ها نیز شکل گرفته است.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران با بیان اینکه تمام اصلاح طلبان باید در انتخابات صاحب نظر شوند، افزود: برای این منظور شورای هماهنگی با حضور احزاب 14 گانه ای که در این بخش فعالیت می‌کنند و شامل نخبگان و تمام کسانی می شود که در حوزه اصلاح طلبان فعالیت دارند تشکیل شده و گاها با برخی تشکیلات دیگر اصلاح طلبی دارای اعضای مشترک نیز هستیم که برای رسیدن به نتایج مشترک هم فکری می کنیم.
وی با اشاره به اینکه فضای شورای هماهنگی برای استفاده از نخبگان استان در حوزه اصلاحات است و همه باید در زیر چتری که اصلاح‌طلبان درست کردند قرار بگیرند، تصریح کرد: شورای سیاست‌گذاری پس از نظرسنجی‌های مدون برای تعیین میزان اقبال کاندیداها، از افراد برای حضور در لیست دعوت می کند و از افرادی دارای اقبال نیستند برای کنار رفتن تقاضا می کند.
میرزایی یادآور شد: این شورا از کسانی که در لیست اصلاح طلبان قرار گرفته اند حمایت می کند  قطعا از کسانی که به نظر شورا توجه نکرده و در دور انتخابات باقی ماندند حمایت نخواهد کرد اما هیچ اجباری نیز برای کنار رفتن از صحنه انتخابات برای کاندیداها وجود ندارد.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران با تاکید بر اینکه ادعا داریم اصلاح‌طلبیم و به همه احترام می‌گذاریم و باید تلاش کنیم از حقوق مردم و اصلاح طلبان در کشور دفاع کنیم، اظهار کرد: اگر قرار است احزاب در این جامعه شکل گرفته و موفق شوند باید خودشان نگاه حمایتی از یکدیگر داشته باشند.
وی با اعلام اینکه انتخابات بخش کوچکی از فعالیت‌های این جبهه خواهد بود، گفت: تدارک تشکیلات اداری برای این مجموعه در مازندران نشان می‌دهد که می‌خواهد برای همیشه حفظ شود و این را به دوستان همسو و حامی قول می‌دهیم.
میرزایی با بیان اینکه فضای اصلاح‌طلبی را منحصر به چند اسم نمی‌بینیم و درب‌های این تفکر به روی همه باز است، یادآور شد: این جبهه از کسانی که میثاق ببندند حمایت می‌کنیم تا بزرگتر شویم.
این فعال سیاسی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره تعدد کاندیداها در این جبهه بیان کرد: تعدد کاندیداها را در هر قالب و تعریفی که نعریف کنیم به مجموعه آسیب می‌زند، اما در زمینه بحث‌های یکپارچگی و اتحاد را زمانی که شورای مشورتی تایید شد مورد بحث قرار می‌دهیم، تلاش می کنیم جلوی کسی قرار نگیریم.
وی با بیان اینکه نمی خواهیم گروه های اصلاح طلبی بیش از این شوند اما نمی توان جلوی ورود گروه های دیگر را نیز گرفت، گفت: رایزنی هایی برای معرفی کاندیداهای مشترک در حوزه اصلاح طلبان در مازندران صورت گرفته است.
میرزایی با اشاره به اینکه تشکیلات جبهه اصلاحات هفته جاری در هفت شهر مازندران و دو هفته آینده در هفت شهر دیگر استان شکل می گیرد و پس از آن بررسی وضعیت کاندیداها آغاز می شود، یادآور شد: تلاش می کنیم تمام تشکیلات و شوراهای اصلاح طلبی لیست واحدی ارائه دهند.
 

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار