استاندارایلام:
استاندار ایلام گفت: تمامی اطلاعات مربوط به دانستنی‌هایی درباره استان ایلام در ایام اربعین در نرم‌افزاری با عنوان "اربعین از مهران" در ایلام رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 16 November 2015
استاندار ایلام گفت: تمامی اطلاعات مربوط به دانستنی‌هایی درباره استان ایلام در ایام اربعین در نرم‌افزاری با عنوان "اربعین از مهران" در ایلام رونمایی می‌شود.

به گزارش تابناک ایلام ،محمدرضا مروارید بااعلام این خبر، اظهار داشت: تجربه‌ای که استان و مردم ایلام و به ویژه مردم مهران در استقبال و پذیرایی از زائران اربعین داشتند، یک تجربه بسیار خوب بود.

وی با اشاره به وجود برخی از مشکلات در تردد زائران اربعین در مرز مهران، افزود: در سال گذشته ما انتظار تردد بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر را نداشتیم اما به لطف خداوند یک حماسه ماندگار خلق شد.

استاندار ایلام به تلاش‌های مستمر مسئولان ارشد کشوری و استانی و مردم ایلام برای آماده کردن زیرساخت‌ها و امکانات استقبال از زائران اربعین در مرز مهران، اشاره و عنوان کرد: امسال اقدامات بسیار مناسبی انجام شده است و ما آمادگی لازم برای استقبال و پذیرش سه میلیون نفر زائر را داریم.

وی گفت: یک نرم‌افزار جامع با عنوان «اربعین از مهران» توسط جعفریان یکی از جوانان ایلامی با پشتیبانی استانداری و راه و شهرسازی ایلام طراحی شده است.

مروارید خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار قابلیت‌های بالایی دارد که زائران می‌تواند با دانلود کردن آن بر روی تلفن‌های همراه خود اطلاعات بسیار خوبی درباره مسیرهای منتهی به مرز مهران، زائرسرا‌ها و سرویس‌های بهداشتی به دست بیاورند.

وی افزود: برای استفاده از این نرم‌افزار نیازی به اتصال به اینترنت نیست و در صورتی که فرد به اینترنت متصل باشد می‌تواند به صورت آنلاین از تمامی اخبار مربوط به اربعین مطلع شود.

استاندار ایلام عنوان کرد: در این نرم‌افزار اطلاعات مربوط راه‌ها، جاده‌ها و نقشه‌های استان ایلام وجود دارد که می‌تواند کمک بسیار خوبی به زائران اربعین باشد.

وی افزود: این نرم افزار فردا در ایلام رونمایی می‌شود.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار