کد خبر: ۱۲۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲ 14 November 2015

مدیرباشگاه دسته دومی یاران غدیرهشتگرد گفت: به دلیل تاخیر پرواز هواپیما وبرخی ناهماهنگی ها در بازی مقابل برق شیراز حاضر نشدیم و موضوع مشکلات مالی باشگاه صحت ندارد.

هادی ترابی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: برخی ناهماهنگی ها موجب شد برای بازی هفته پنجم مقابل برق شیراز نوین نتوانیم به موقع بلیت تهیه کنیم و پس از اینکه موفق به اخذ بلیت هواپیما شدیم تاخیر در پرواز ما را از رسیدن به موقع به شیراز بازداشت.

وی با بیان اینکه میزبان بدون هماهنگی بازی را به بیرون شهر شیراز و در فاصله ۱۰۰ کیلومتری منتقل کرده بود، گفت: علیرغم اعلام شرایط خاص خود به مسئولان سازمان لیگ و ارائه مستندات دلایل ما را نپذیرفتند و حکم به باخت سه بر صفر ما دادند.

ترابی با بیان اینکه یاران غدیرهشتگرد دیر به لیگ دو رسیده است و برای رسیدن به شرایط مساعد نیاز به زمان دارد، گفت: این باشگاه از توان بومی خود استان و شهرستان های مختلف آن تشکیل شده است و باید کمی صبور بود تا به فرم خوب خود برسد.

وی ادامه داد: ما به دلیل طولانی شدن فرایند انتقال امتیاز تیم از زنجان خیلی دیر وارد مسابقات شدیم و تنها توانستیم قرارداد ۱۶ بازیکن را به ثبت برسانیم و در حال مشکلات ومحدودیت های زیادی را پیش رو داریم.

مدیرباشگاه یاران غدیر هشتگرد خاطرنشان کرد: مجموع دوستان ما در هیئت فوتبال شهرستان ساوجبلاغ و استان البرز همکاری لازم را با این باشگاه داشته اند و تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم و کم کردن مشکلاتش داشته اند که جای تقدیر دارد.

ترابی با اشاره به انجام بازی های خانگی تیمش در کرج گفت: شرایط میزبانی در هشتگرد مهیا نبود و به ناچار در کرج بازی های خانگی خود را برگزار می کنیم وامیدوارم به زودی با رفع موانع ورزشگاه مان در ساوجبلاغ بتوانیم در خانه به مصاف حریفان برویم.

وی از جذب چندین بازیکن جدید در نیم فصل بازی ها خبرداد و گفت: قرارداد بازیکنان را بسته ایم و در نیم فصل دوم با ثبت آن با قدرت بازی ها را ادامه می دهیم.

مدیر نماینده البرز در لیگ دو فوتبال کشور در پایان گفت: با همه محدودیت هایی که در بحث بازیکن داریم مسابقات را با تمام توان ادامه می دهیم و شایعات مطرح شده در خصوص مشکلات مالی تیم و ناتوانی مدیریت برای اداره آن صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال یاران غدیر هشتگرد البرز در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته دوم کشور مقابل برق شیراز نوین حاضر نشد تا با نتیجه ۳ برصفر بازنده شود. نماینده البرز در گروه اول لیگ دسته دوم کشور حضور دارد و تا پایان هفته پنجم با کسب تنها یک امتیاز در انتهای جدول ۱۰ تیمی این رقابت ها جای گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار