مربی تیم ملی هندبال کشور گفت: استعدادهای درخشانی در رده سنی نونهالان کشور به خصوص در بین استان های غرب نشین داریم.
کد خبر: ۱۲۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 13 November 2015

 مربی تیم ملی هندبال کشور گفت: استعدادهای درخشانی در رده سنی نونهالان کشور به خصوص در بین استان های غرب نشین داریم.

به گزارش ایرنا؛مجید مشایخی پور  اظهار کرد: فدراسیون برنامه های جامع و مدونی برای رده های سنی پایه دارد و هدف اصلی پشتوانه سازی و فراهم کردن بسترهای لازم برای تشکیل تیم های قدرتمند در رده های بالاتر به خصوص امید و بزرگسالان است.

وی اضافه کرد: در رده سنی نونهالان برنامه های گسترده ای را در سطح کشور داریم و شهریور ماه گذشته بزرگترین رویداد ورزش هندبال را در رده سنی نونهالان به میزبانی مشهد مقدس برگزار کردیم که طی آن 80 تیم داخلی و هفت تیم خارجی حضور یافتند.

وی بیان داشت: در این مسابقات از سوی اعضای کادر فنی استعدادهای درخشان کشف شدند و اکنون در مرحله شناسایی سایر استعدادها و نیز تداوم برنامه های اردویی تیم ملی هستیم.

مشایخی پور با قدردانی از حمایت های همه جانبه فدراسیون هندبال از رده های پایه گفت: تابستان سال آینده درصدد فراهم کردن اعزام تیم ملی نونهالان به تورنمنت بین المللی هستیم.

وی با اشاره به اینکه هندبال رده سنی نونهالان هنوز به طور رسمی در سطح آسیا مسابقه ای نداشته است، گفت: کنفدراسیون هندبال آسیا به دنبال برگزاری رسمی این رده از مسابقات است که امیدواریم برای سال آینده تحقق یابد.

مربی تیم ملی هندبال نونهالان کشور خاطرنشان کرد: هندبال ایران امروزه در سطح آسیا جزو بهترین ها است و با برنامه ریزی بلند مدت می توانیم در سطح جهانی نیز جزو بهترین ها باشیم.

مجید مشایخی پور از مربیان مستعد و باتجربه هندبال استان همدان تیرماه امسال از سوی فدراسیون هندبال کشور به عنوان مربی تیم ملی رده نونهالان منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار