کامنت های درج شده درزیر خبر" نشست جوانان اصلاح طلب بافرماندار بویراحمد" سایت استان، نشان ازاین دارد که مشاور جدید فرماندار بویراحمد به نظر می رسد پنل درج خبرش باز بوده واقدام به درج کامنت بر روی خبر خودش نموده که دسترسی برای پاک کردن کامنت را خودش نداشته است
کد خبر: ۱۲۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 11 November 2015
کامنت های درج شده درزیر خبر" نشست جوانان اصلاح طلب بافرماندار بویراحمد" سایت استان، نشان ازاین دارد که مشاور جدید فرماندار بویراحمد به نظر می رسد پنل درج خبرش باز بوده واقدام به درج کامنت بر روی خبر خودش نموده که دسترسی برای پاک کردن کامنت را خودش نداشته است.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از صبح زاگرس، نشست جوانان اصلاح‌طلب با فرماندار بویراحمد 18 آبان ماه94 در سالن جلسات فرمانداری بویراحمد برگزارشد.

در نشست جوانان اصلاح طلب بویراحمد در موضوعات مختلفی از جمله واکنش های تند به عملکرد معاون سیاسی وامنیتی استاندار و دولت تدبیر وامید در استان تا حمایت فرمانداربویراحمد از اقدامات آنها مطرح شد.

در پایان این جلسه محمدکاظم نظری، فرماندار بویراحمد طی حکمی محمود آرام را به عنوان مشاور رسانه‌ای خود منصوب کرد.

طبق کامنت های درج شده درزیر خبر" نشست جوانان اصلاح طلب بافرماندار بویراحمد" سایت استان کهگیلویه وبویراحمد، آرام که سابقه سردبیری این سایت را عهده دار استبه نظر می رسد در اولین اقدام رسانه ای خود کامنت هایی را بر روی این خبرگذاشته است که جای بسی تامل دارد.

الیته طبق کامنت درج شده در این خبر به نظر می رسد مشاور جدید فرماندار بویراحمد پنل درج خبرش باز بوده واقدام به درج کامنت بر روی خبر خودش نموده که دسترسی برای پاک کردن کامنت را خودش نداشته است وتوضیحاتی را برایمدیر این سایت جهت برداشتن کامنت نوشته است.

در زیر تصویر درج کامنت بر روی خبر"نشست جوانان اصلاح‌طلب با فرماندار بویراحمد" به نقل از سایت استان را مشاهده نمایید.

سوتی رسانه ای مشاور جدید فرماندار بویراحمد

گفتنی است نحوه کامنت گذاشتن بر روی یکی از اخبار دیگر این سایت به شکل زیر است

سوتی رسانه ای مشاور جدید فرماندار بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار