رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد از لغو استخدام 1375 نفر در قالب طرح مهر آفرین در این استان خبر داد و گفت: برای جذب این تعداد افراد پیگیر هستیم.
کد خبر: ۱۲۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳ 10 November 2015
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد از لغو استخدام 1375 نفر در قالب طرح مهر آفرین در این استان خبر داد و گفت: برای جذب این تعداد افراد پیگیر هستیم.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در دولت قبل در قالب طرح مهر آفرین مقرر شده بود 1375 نفر در قالب طرح مهرآفرین جذب دستگاه‌های اجرایی شوند که بنا به دلایلی لغو شد.
وی عنوان کرد: 900 نفر از پست‌های بلا تصدی ادارات و شرکت‌های دولتی استان را به سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور برای اخذ مجوز استخدام معرفی و اعلام نیاز کرده‎ایم که هنوز پاسخی دریافت نشده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد افزود: در برنامه پنجم توسعه باید دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها نیروهای مورد نیاز خود را به وزارتخانه متبوع اعلام از از طریق مرکز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اخذ مجوز ارسال شود و البته سازمان مدیریت برنامه ریزی استان پیگیر اخذ مجوز استخدام پست های بلاتصدی ادارات دولتی است.
نوروزی از مجوز استخدام 146 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: تاکنون برای 100 نفر شماره استخدامی صادر و در دستگاه‌های اجرایی مختلف شروع بکار کرده‌اند و 30 نفر دیگر نیز در حال انجام مراحل مورد نیاز هستند و مابقی نیز باید شرایط بکارگیری انان فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه در دولت قبل مجوز تبدیل وضعیت 510 نفر از نیروهای قراردادی مشغول بکار در ادارات به پیمانی صادر شد، افزود: 321 نفر از این تعداد در آزمون شرکت و شرایط لازم را برای تبدیل وضعیت داشتند که تاکنون برای 303 نفر شماره استخدامی صادر شده و 18 نفر دیگر نیز به دستگاه‌های اجرایی که آنان را نیاز دارند ابلاغ شده تا استخدام شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار