با صدور اطلاعیه؛
عده ای افراد سودجو و فرصت طلب به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه آحر سال و با هدف منافع مادی خویش اقدام به تهیه ، توزیع و خرید و فروش مواد منفجره ، محترقه و مشتقات آن می کنند و از سویی دیگر افرادی از اراذل و اوباش...
کد خبر: ۱۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲ 11 March 2015
تابناک مازندران:دادستان مرکز مازندران در اطلاعیه ای به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه در چهارشنبه آخر سال هشدار داد.

حجت الاسلام اسدالله جعفری در این اطلاعیه گفت : عده ای افراد سودجو و فرصت طلب به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه آحر سال و با هدف منافع مادی خویش اقدام به تهیه ، توزیع و خرید و فروش مواد منفجره ، محترقه و مشتقات آن می کنند و از سویی دیگر افرادی از اراذل و اوباش با سوء استفاده از فضای موجود موجبات ایجاد رعب و وحشت و همچنین تخریب اماکن عمومی و اموال شخصی را فراهم می آورند و باعث تضییع حقوق شهروندان و آسیب های روحی به اطفال ، سالخوردگان و بیماران می شوند.

دادستان مرکز مازندران و دبیر ستاد پیشگری و مبارزه با جرایم خاص استان ضمن هشدار به آن دسته از افرادی که درصدد تخلف از اجرای قانون و ارتکاب جرایم مذکو می باشند اعلام می دارد با هرگونه اقدامی که موجب سلب آسایش مردم و برهم زدن نظم و امنیت عمومی گردد براساس مواد 618 ، 619 و 620 قانون مجازات اسلامی وبند 2 قانون تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و سایر مقررات موضوعه قاطعانه برخورد می نماید.

وی افزود : ضابطین قضایی به ویژه نیروی انتظامی مکلف است در صورت مواجهه با مرتکبین اینگونه جرایم آنان را دستگیر ، با تشکیل پرونده مقدماتی به کلیه دادسراهای سراسر استان معرفی نمایند و پرونده این افراد به صورت فوق العاده و خارج از نوبت رسیدگی و برخورد قاطع قانونی صورت می گیرد.

وی گفت : ضمنا واحدهای صنفی متخلفی که اقدام به نگهداری و عرضه مواد محترقه و منفجره نمایند ضمن معرفی متصدی آن به مقام قضایی تا پایان تعطیلات نوروزی پلمپ می شود و نیز وسایل موتوی اعم از موتورسیکلت و خودرو که ایجاد الودگی صوتی و مزاحمت نمایند علاوه بر ارجاع پرونده به دادسرا تا پایان تعطیلات نوروزی در توقیف خواهند ماند.

در این اطلاعیه ابراز امیدواری شده شهروندان ضمن پرهیز از هرگونه برنامه ای که با آسیب های اخلاقی ، جانی و مالی همراه است با پلیس و سایر خدمتگزاران جامعه برای تامین امنیت همراهی و همکاری کنند.

همچنین از شهروندان خواسته شده موارد مخل نظم و آسایش عمومی را از طریق پلیس 110 به مراکز فوریت های پلیسی یا دادسراهای سراسر استان اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
باید برخورد شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار