تابناک تهران- براساس پیش بینی هواشناسی با ورود سامانه بارشی از غرب کشور طی دو روز آینده شاهد بارش باران در بسیاری از نقاط کشور خواهیم بود؛ تهرانی ها از امروز تا روز پنجشنبه شاهد بارش باران و برف در ارتفاعات منطقه خواهند بود.
کد خبر: ۱۲۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 09 November 2015
به گزارش خبرنگار تابناک تهران؛ بارش باران در پایتخت و بسیاری از نقاط کشور از صبح امروز آغاز شده و در ساعات اولیه صبح باعث کاهش آلودگی هوا شد، این شرایط زیاد ماندگار نماند چرا که به گفته معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران کیفیت هوای پایتخت همچنان برای گروه های حساس در شرایط ناسالم قرار گرفت.

بر اساس پیش بینی هواشناسی کشور با ورود سامانه بارشی از غرب کشور طی دو روز آینده شمال غرب، غرب، برخی ماطق جنوب غرب، دامنه های جنوبی البرز،دامنه های زاگرس، سواحل غربی دریای خزر، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و همراه با مه غلیظ خواهند داشت.

براساس این گزارش در جنوب غرب، جنوب شرق کشور و خلیج فارس به علت تشدید ناپایداری به علت شرایط تندری، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

با ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور و تاثیر آن بر دامنه های جنوبی البرز از جمله استان تهران از امروز تا روز پنجشنبه شاهد بارش برف و باران در ارتفاعات در منطقه خواهیم بود.در پی این بارش ها دمای هوای استان تهران در این مدت یک تا دو درجه کاهش و هوا سردتر می شود.

به گزارش تابناک تهران هوای امروز دوشنبه در پایتخت آسمان امروز تهران ابری همراه با بارندگی و غبار محلی و در برخی ساعات بارانی خواهد بود.

همچنین طی دو روز آینده هم  آسمان استان تهران نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارندگی و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.
 
بنا بر اعلام سازمان هواشناسی سرعت باد در تهران 2 متر بر ثانیه, 7کیلومتر بر ساعت,  همراه با نم نسبی حدود  % 62 و دید افقی  6000 متر است.
 
همچنین بیشنیه دمای امروز تهران به 15 درجه سانتی‌گراد و کمینه به 8 و همینطور دو روز آینده هم در گرمترین ساعات 14 درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات 7 درجه سانتی گراد متغیر خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار