فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: برای جلوگیری از خروج زائران بدون ویزا و گذرنامه، کنترل های لازم از مبدا حرکت آنها صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۲۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸ 08 November 2015
به گزارش تابناک ایلام از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در نشست قرارگاه عملیاتی ظفر در مهران اظهار کرد: اول آذر ماه شروع رسمی فعالیت قرارگاه اربعین ناجااست.
وی یادآور شد: نیروی انتظامی امسال با آمادگی بیشتر برای ارائه خدمات زائران حسینی در اربعین آماده شده است.
سردار کرمی با اشاره به تجربه اربعین سال گذشته گفت: پیش بینی های لازم از نظر امکانات، نیرو و تجهیزات الکترونیکی توسط رده های مختلف ناجا صورت گرفته و نیرو به اندازه کافی به استان ایلام اختصاص خواهد یافت.
فرمانده یگان ویژه ناجا ادامه داد: برای انتظام بخشی زائران تیم های تقویتی از ناجا و استان های همجوار به استان ایلام اعزام می شوند.
سردار کرمی با اشاره به اینکه اول آذرماه قرارگاه ظفر ناجا فعالیت رسمی خود را در پایانه مرزی مهران آغاز خواهد کرد، گفت: هماهنگی های لازم با سایر نهادها و ادارات ذیربط انجام شده تا خدمات دهی به زائران حسینی به صورت مناسب انجام شود .
وی به موضوع اخذ گذرنامه و ویزا توسط زائران حسینی اشاره کرد و گفت: به منظور جلوگیری از ورود افراد فاقد گذرنامه و ویزا به پایانه مرزی مهران و دیگر خروجی های کشور در استان خوزستان، کنترل ها از مبدا حرکت زائران صورت می گیرد.
فرمانده یگان های ویژه ناجا از علاقه مندان به حضور در این همایش عظیم مردمی خواست از هم اکنون با مراجعه به کنسول گری های کشور عراق ویزای معتبر دریافت کنند.

** استقرار 22 پاسگاه سیار پلیس در مسیر تردد زوار اربعین حسینی
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر تقویت گشت های انتظامی برای تأمین امنیت زائران اربعین، از راه اندازی 22 پاسگاه سیار پلیس در مسیر تردد زائران حسینی خبر داد.
سردار محمد شرفی نیز در این نشست گفت: از ابتدای ورود به استان ایلام تا شهر مهران، در نقاط حادثه خیز و به منظور پوشش خلاهای انتظامی این پاسگاه های سیار راه اندازی خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این ایستگاه ها، نیرو و تجهیزات به میزان کافی مستقر می شود، تاکید کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب تر سایر سازمان ها و یگان های امدادی نیز در کنار این ایستگاه ها مستقر می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار