معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت:
با توجه به تجربه وقوع سیل در استان در 2هفته گذشته و با هدف جلوگیری از بروز مشکل در جاده های، 190 دستگاه ماشین های مختلف راهداری( سبک و سنگین) در جاده های این استان مستقر هستند.
کد خبر: ۱۲۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 09 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با توجه به تجربه وقوع سیل در استان در 2هفته گذشته و با هدف جلوگیری از بروز مشکل در جاده های، 190 دستگاه ماشین های مختلف راهداری( سبک و سنگین) در جاده های این استان مستقر هستند.
نورالله دلخواه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به هشدار هواشناسی و احتمال وقوع سیل، گشت های راهداری در سطح جاده ها به ویژه مناطق پرخطر استقرار یافته اند.
وی تاکید کرد: 290 نیروی راهدار در قالب 34 اکیپ راهداری در هفت راهدارخانه ثابت و 10 راهدارخانه سیار در نقاط مختلف استان به فعالیت و خدمات رسانی خواهند پرداخت.
معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام هدف از این اقدام را ارائه خدمت رسانی بهتر به مسافران و زائران و کاهش تلفات و تصادفات اعلام کرد.
دلخواه ادامه داد: راهداران در تمامی محور های این استان مستقر شده تا در صورت بروز هر مشکلی در جاده ها به سرعت وارد عمل شده و خدمات مورد نیاز را به مسافرین ارائه دهند.
وی از رانندگان عبوری خواست در صورت نیاز به حضور راهداران با شماره تماس 08433338007 مرکز مدیریت راه های اداره کل تماس حاصل کنند./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار