رئیس سازمان بسیج‌سازندگی سپاه امیرالمؤمنین ایلام گفت:
در سیل اخیر یک هزار و 254 نفر از گروه‌های بسیجی به همراه پاسداران برای کمک به مردم سیل‌زده به‌کارگیری شدند.
کد خبر: ۱۲۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 08 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، رئیس سازمان بسیج‌سازندگی سپاه امیرالمؤمنین ایلام گفت: در سیل اخیر یک هزار و 254 نفر از گروه‌های بسیجی به همراه پاسداران برای کمک به مردم سیل‌زده به‌کارگیری شدند.

سرهنگ «منصور ملک حسینی» در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، در مورد اقدامات انجام‌گرفته توسط بسیج سازندگی استان در کمک به سیل‌زدگان اظهار کرد: به‌محض اطلاع از وقوع سیل بلافاصله بنا بر رسالت بسیج هشدارها برای پیشگیری داده شد و نیروهای بسیج کاملاً در حالت آماده‌باش درآمدند.

وی بابیان اینکه بسیج سازندگی در سطح استان و به‌صورت ویژه در شهرستان ایلام برای کمک به مردم آسیب دیده وارد عمل شدند، افزود: انتقال افراد، اسباب منزل، احشام و قرار دادن نفت و مواد خوراکی در اختیار مردم سیل‌زده صورت گرفت.

ملک‌حسینی ادامه داد: در مرکز استان یک اردوگاه برای اسکان مردم نیازمند سریعاً توسط بسیج سازندگی تشکیل شد اما به دلیل بافت قومی و قبیله‌ای و رفتن مردم آسیب‌دیده به منزل قوام و فامیل مورداستفاده قرار نگرفت اما بسیج آماده هرگونه خدمات‌دهی شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین ایلام با اشاره به اینکه در سیل اخیر یک هزار و 254 نفر از گروه‌ها و گروه‌های بسیجی به همراه پاسداران برای کمک به مردم سیل‌زده به‌کارگیری شدند خاطرنشان کرد:پاک‌سازی معابر، خیابان‌ها و جدول‌ها سطح شهر، بازگشایی جاده‌های روستایی، توزیع غذای گرم توزیع نان، آب‌معدنی، خرما و کنسرجات به‌صورت رایگان در خدمت مردم نیازمندان و سیل‌زده قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه تمام توان بسیج سازندگی با بیل مکانیکی، بولدوزر و تانکر آب‌رسان برای کمک به مردم بسیج شد، تصریح کرد: به مدت 5 روز نیروهای بسیج سازندگی و پاسداران به مردم خدمات رسالتی کردند.

ملک‌حسینی ادامه داد: باید آمادگی بیشتری در استان در همه زمینه‌ها برای مقابله و پیشگیری از حوادث طبیعی صورت بگیرد و اگر هر دستگاه، شخص یا فردی در هر پست، مقامی و جایگاهی که هست وظیفه را به‌خوبی انجام دهد قطعاً همه اقدامات به‌خوبی پیش خواهد رفت و شاهد کاهش خسارت نزولات جوی خواهیم بود. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین ایلام با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج سازندگی در هر زمینه هر کمکی که از دستش بربیاید برای خدمت به مردم انجام می‌دهد، افزود: موفقیت و پیشرفت و توسعه درگرو تلاش گروهی منسجم و دقیق است./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار