جانشین سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: سپاه این شهرستان به منظور پاسداشت و گرامیداشت یادوخاطره 22 شهید دانش آموز یک آموزشگاه گناوه که در عملیات فتح المبین به درجه رفیع شهادت نایل شدند، دوم فروردین را به عنوان روز شهرستان گناوه نامگذاری کرده است.
کد خبر: ۱۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸ 10 March 2015
  تابناک بوشهر: سرهنگ پاسدار عابدین عباسی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این تصمیم براساس دستورالعمل سازمان بسیج مستضعفان که نواحی بسیج کشور یک روز از مهم ترین رویدادها و وقایع مهم باارزش فرهنگی شهر را به خود اختصاص دهند، اتخاذ شده است.

وی گفت: این روز از مهم ترین رویداد تاریخی و نماد فرهنگی و اسلامی ارزشمند برای این شهرستان است که مجمع بسیج در سپاه گناوه با اطلاع و هماهنگی سپاه استان بوشهر اقدام به این کار ارزشمند کرده است.

دوم فروردین روز شهرستان گناوه نام گذاری شد 

عباسی اظهارکرد: این دانش آموزان همگی در یک آموزشگاه که شهدای فتح المبین نام گذاری شده تحصیل می کردند، به همراه تعداد دیگری از دانش آموزان در سال 1361 به خاطر دفاع از میهن و انقلاب مدرسه و کاشانه خود را ترک و به جبهه اعزام و در این راه به درجه عظمای شهادت رسیدند. 

وی افزود: برای دوم فروردین سال آینده به عنوان روز شهرستان گناوه، برنامه های فرهنگی مختلفی پیش بینی شده است. 

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: سپاه علاوه بر برگزاری چندین برنامه در سطح شهر در زمان حضور کاروان راهیان نور این شهرستان در مناطق عملیاتی در روز دوم فروردین برنامه های ویژه ای پیش بینی کرده است. 

وی بیان کرد: برگزاری این برنامه ها نقشی مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایفا خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار