کد خبر: ۱۲۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷ 08 November 2015
مسئول بسیج سازندگی ناحیه دانشجویی استان البرز گفت: با همکاری جهادگران دانشجوی البرزی ایستگاه‌های خدمات‌رسانی در تنگه مرزی چزابه در اربعین حسینی برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، محمدعلی ورمرزیار اظهار داشت: اربعین امسال زائران دانشجو از تنگه مرزی چزابه به کربلای معلی اعزام می‌شوند و جهادگران دانشجوی البرزی در کنار جهادگران بسیج دانشجویی خوزستان نسبت به برپایی ایستگاه‌های خدمات‌رسانی به زائران اقدام خواهند کرد.

وی ادامه داد: در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی سیل عظیمی از زائران از ایران اسلامی عازم کربلا می‌شوند.

این مسئول افزود: زائران در ادوار قبل بیشتر از مرز مهران تردد داشتند اما امسال بسیج دانشجویی کشور تدبیر کرده که دانشجویان زائر در قالب کاروان‌های منسجم از مرز چزابه به کربلا اعزام شوند.

ورمرزیار در خصوص نحوه خدمات‌رسانی به زائران بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با هدف اینکه سهمی در این حرکت عظیم داشته باشیم جهادگران دانشجوی البرزی در کنار جهادگران بسیج دانشجویی خوزستان نسبت به برپایی ایستگاه‌های خدمات‌رسانی به زائران اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: از تاریخ 3 آذر ماه سال جاری به مدت 10 روز با حضور 90 نفر از جهادگران دانشجو این ایستگاه‌ها برپا و آماده ارائه خدمات به زائرین خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار