وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان سال ۹۴ روستاهای بالای ۲۰ خانوار کهگیلویه وبویراحمد دارای تلفن ثابت و اینترنت خواهند شد
کد خبر: ۱۲۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 07 November 2015
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان سال ۹۴ روستاهای بالای ۲۰ خانوار کهگیلویه وبویراحمد دارای تلفن ثابت و اینترنت خواهند شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از نفتانیوز محمود واعظی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گچساران افزود: وزارت ارتباطات برای توسعه اینترنت در مناطق روستایی برنامه‌های زیادی خواهد اشت.
وی بیان کرد: تا پایان سال ۹۴ روستاهای بالای ۲۰ خانوار کهگیلویه وبویراحمد دارای تلفن ثابت و اینترنت خواهند شد.
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون ۱۸ روستا در دو شهرستان گچساران و باشت به اینترنت متصل شدند.
واعظی عنوان کرد: برای برطرف کردن نقاط کور و انت دهی بهتر تلفن همراه و راه اندازی نسل سوم و چهارم ۱۴ میلیارد تومان به شهرستانهای گچساران و باشت اختصاص د اده شده است.
وی گفت: تلاش خواهیم کرد ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیز به این بخش اختصاص دهیم.
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: در راستای بهبود خطوط تلفن همراه و اینترنت ۱۱۱ کیلومت فیبر نوری به گچساران اختصاص داده می شود.
واعظی بیان کرد: مشکلاتی در زمینه زیرساخت‌ها وجود دارد که با توجه به نزدیکی به زمان انتخابات این مشکلات زیرساختی برطرف می‌شود.
وی افزود: ۷۸ روستا در کهگیلویه وبویراحمد تا پایان سال جاری از اینترنت بهرهمند خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار