فرماندار بهشهر گفت: اقدامات انجام شده در شهرستان بهشهر موجب کاهش چشمگیر 280 درصدی جرایم معادل 3 برابر کاهش نسبت به سال‌های گذشته شد.
کد خبر: ۱۲۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 06 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، محمدتقی نورزاد در جمع مدیران بهشهر اظهار کرد: اقدامات بسیاری در پیشگیری از جرایم در سطح شهرستان انجام شد که با همکاری و وحدت نیروی انتظامی، سپاه و دادگستری در شورای تأمین موجب کاهش چشمگیر 280 درصدی جرایم معادل 3 برابر کاهش نسبت به سال‌های گذشته شد.
وی اعلام کرد: اقداماتی از قبیل برخورد مجدانه با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان امنیت مردم، برخورد با معتادان پرخطر، جمع‌آوری توزیع‌کنندگان مواد مخدر از سطح شهر، جمع‌آوری قلیان‌ها در سطح شهر، نصب دوربین‌ها و انجام کارهای فرهنگی برای پیشگیری و کاهش سرقت، کشف اموال مسروقه و بازگرداندن آن به مال باختگان، برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و جلوگیری از تخریب طبیعت و محیط زیست انجام شد که تأثیر مثبتی در کاهش جرایم داشت.
فرماندار بهشهر با بیان اینکه در شهرستان بهشهر ندامتگاه خوبی وجود ندارد زیرا فضا برای نگهداری مجرمان 3 شهرستان شرق مازندران محدود است، تأکید کرد: برای اتمام ساختمان جدید این ندامتگاه که در حال ساخت است احتیاج به اعتبار ملی داریم زیرا تنها با اعتبار شهرستانی ساخت این پروژه سالیان زیادی طول می‌کشد و همچنین تفکیک مجرمان متناسب با جرائم انجام شده مسئله بسیار مهمی است زیرا نباید جرائم مالی با جرایم اخلاقی و سارقین در یک مکان نگهداری شوند.
نورزاد تصریح کرد: به علت کمبود کلانتری در سطح شهرستان اضافه کردن کلانتری و ستاد جدید و همچنین انتقال ساختمان دادگستری و آزادسازی ساحل دریای بهشهر و جلوگیری از ساخت غیرمجاز در ساحل در دستور کار قرار گرفته است.
وی در پایان گفت: با توجه به اینکه امسال زمستان بسیار سردی پیش‌بینی شده است به همه کارخانه‌ها، شرکت‌ها و ادارات گفته‌ایم که ذخیره‌سازی گاز را از هم اکنون آغاز کنند زیرا در صورت بروز مشکل نباید گازهای خانگی قطع شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار