مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت:
فرمانداران و اعضای ستاد مدیریت بحران استان ایلام در حالت آماده‌باش قرار دارند.
کد خبر: ۱۲۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳ 06 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: فرمانداران و اعضای ستاد مدیریت بحران استان ایلام در حالت آماده‌باش قرار دارند.

احمد کرمی روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی استان ایلام مبنی بر شروع بارش باران شدید و ورود موج جدید بارشی تمام فرمانداران و اعضای ستاد مدیریت بحران استان ایلام در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه بارش باران شدید از بامداد پنجشنبه در بیشتر مناطق استان از جمله شهر ایلام آغاز شده است که بیشترین میزان و حجم بارش‌ها برای روز جمعه پیش‌بینی شده است ادامه داد: بر این اساس با مکاتبه با اعضای ستاد بحران استان ایلام آنان برای مقابله با بروز سیل در استان ایلام به حالت آماده‌باش درآمده و هشدارهای لازم در این راستا صادر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام با تاکید بر اینکه متاسفانه بارش شدید هفته گذشته در ایلام منجر به بروز سیل شد و این سیل خسارت‌های فراوانی به منازل مسکونی، خودروهای مردم و تاسیسات زیربنایی و روبنایی استان ایلام وارد کرد تصریح کرد: هوشیاری مردم و مسئولان در این رابطه می‌تواند از بروز خسارت‌های فراوان در خصوص سیل احتمالی در استان ایلام بکاهد و در این راستا دستورات لازم به اعضای ستاد بحران استان ایلام صادر شده است./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار