کد خبر: ۱۲۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 05 November 2015

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز توجه به منابع انسانی را عامل اصلی توسعه آموزش و پرورش و رکن توسعه پایدار کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش البرز، خسرو ساکی اظهار داشت: اگر توجه به منابع انسانی در کشور محقق شود این کشور توسعه خواهد یافت.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش عامل ارتقاء فرهنگ عمومی است و این دستگاه به عنوان صنعت رشد و مظهر پیشرفت، عدالت، توسعه، ترقی و آزادی خواهد بود و در ادبیات کهن و آموزه‌های دینی کشور ما به عنوان ملتی انقلابی بارها این مهم مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز گفت: امروز مدیران ما به عنوان حلقه‌ای از زنجیر فعالیت‌های جمعی در مسیر اهداف هستند و صاحبنظران معتقدند که ابداعات بشر در دو امر هنر مملکت‌داری و هنر آموزش و پرورش بسیار پیچیده است چرا که انسان‌پروری در آن جریان دارد.

ساکی بیان داشت: امیدواریم در دولت تدبیر و امید با محور قرار دادن عقلانیت و اعتدال این دو آموزه و مفهوم و مولفه را به عنوان شعائر دینی برگرفته از قرآن؛ با آرامش و اعتدال در رفتار، گفتار و تصمیمات و محور قرار دادن آموزه‌های دینی برنامه‌ها و سیاست‌های پنج‌گانه وزیر آموزش و پرورش پیاده کنیم تا اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در این دولت محقق شود و در روز جزا شرمنده امام (ره) و شهدا نباشیم.

وی اضافه کرد: در عرصه خدمت تنها رضای خدا، اخلاق در عمل و پایبندی به آرمان شهدا ماندگار است و این مجموعه میدانی برای آزمایش است و امیدوارم همه ما از این میدان سربلند خارج شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار